Anketa
Elektroninės bankininkystės Lietuvoje plėtros tendencijos ir problemos
Rezultatai yra viešai prieinami
1. Jūsų amžius?
 ✪
a) Iki 18
b) 18-25
c) 26-35
d) 36-50
e) 51 iki 60
f) 61 ir daugiau
2. Jūsų lytis?
 ✪
a) Moteris
b) Vyras
3. Jūsų išsilavinimas?
 ✪
a) Pagrindinis
b) Vidurinis
c) Profesinis
d) Aukštesnysis
e) Aukštasis
4. Jūsų socialinė padėtis?
 ✪
a) Vadovas
b) Darbuotojas (tarnautojas)
c) Moksleivis, studentas
d) Pensininkas
e) Bedarbis
5. Jūsų gyvenamoji vieta?
 ✪
a) Didmiesčio gyventojas
b) Miestelio gyventojas
c) Kaimo gyventojas
6. Ar naudojatės elektroninės bankininkystės paslaugomis? (Jie naudojatės toliau pildykite 8 klausimą)
 ✪
Taip
Ne
7. Jei nesinaudojate elektroninės bankininkystės paslaugomis, tai dėl kokių priežasčių? (Galimi keli variantai)
a) Nepasitikite elektroninių operacijų saugumu
b) Neturite pakankamai informacijos apie elektroninės bankininkystės teikiamas galimybes bei paslaugas
c) Neturite galimybės naudotis internetu, kt. technologijomis, kurios reikalingos, norint naudotis elektronine bankininkyste
d) Elektroninės bankininkystės paslaugų naudojimas nesuprantamas ir sudėtingas
e) Nėra poreikio naudotis tokiomis paslaugomis
f) Jums patogu naudotis tradicinio banko paslaugomis
g) Siūlomų elektroninės bankininkystės paslaugų asortimentas siauras
h) Kitos priežastys
Kitos priežastys
8. Kurio (-ių) banko (-ų), kokiomis elektroninės bankininkystės paslaugomis nautojatės?
AB DnB Nord bankas
AB bankas „Swedbank“
AB „Parex“ bankas
AB „SEB“ bankas
AB bankas „Snoras“
AB „Šiaulių bankas“
AB „Ūkio bankas“
AB Medicinos bankas
AB Danske bankas
Internetine bankininkyste
Mobiliąja bankininkyste
Mokėjimo kortelėmis
Telefonine bankininkyste
9. Kuriomis elektroninės bankininkystės sistemos paslaugomis naudojatės ir kiek laiko?
Iki 1 metų
Nuo 1 -3 metų
Nuo 3 -5 metų
Ilgiau nei 5 metus
Internetine bankininkyste
Mobiliąja bankininkyste
Mokėjimo kortelėmis
Telefonine bankininkyste
10. Dėl kokių priežasčių naudojatės elektroninės bankininkystės paslaugomis? (Galimi keli variantai)
a) Sutaupote laiko
b) Naudotis elektroninės bankininkystės paslaugomis patogu
c) Naudotis elektroninės bankininkystės paslaugomis galite 24 val. per parą
d) Sumažėja išlaidos, nes banko mokesčiai mažesni
e) Elektroninės bankininkystės paslaugos Jums patikimesnės už tradicines
f) Atsiskaityti mokėjimo kortelėmis patogiau negu grynaisiais pinigais
g) Siūlomų elektroninės bankininkystės paslaugų asortimentas yra platus
h) Kitos priežastys
Kitos priežastys
11. Ar Jūs pasitikite elektroninės bankininkystės teikiamomis paslaugomis? (Jei pasirinkote visiškai pasitikiu, pasitikiu ar iš dalies pasitikiu, toliau atsakinėti į 13 klausimą).
a) Visiškai pasitikiu
b) Pasitikiu
c) Iš dalies pasitikiu
d) Nepasitikiu
e) Visiškai nepasitikiu
12. Jei nepasitikite elektroninės bankininkystės paslaugomis, tai dėl kokių priežasčių? (Galimi keli variantai)
a) Manote, kad galite prarasti pinigus, dėl galimų neteisėtų kitų asmenų įsibrovimų į bankų informacines sistemas
b) Manote, kad galite prarastis visus pinigus, jei netikėtai prarasite mokėjimo kortelę ir pan.
c) Manote, kad bankai, teikdami elektronines paslaugas, nepakankamai užtikrina asmeninės informacijos saugumą
d) Kitos priežastys
Kitos priežastys
13. Naudotis elektroninės bankininkystės paslaugomis saugu?
a) Visiškai sutinku
b) Labiau sutinku, nei nesutinku
c) Neturiu nuomonės šiuo klausimu
d) Labiau nesutinku, nei sutinku
e) Visiškai nesutinku
14. Jūsų nuomone, kuri elektroninės bankininkystės paslauga pati nesaugiausia?
a) Internetinė bankininkystė
b) Mobilioji bankininkystė
c) Mokėjimo kortelės
d) Telefoninė bankininkystė
15. Dėl kokių priežasčių naudojatės mokėjimo kortelėmis? (Galimi keli variantai)
a) Išsiimti grynuosius pinigus bankomate arba banko padalinyje ir/ar sumokėti už suteiktas paslaugas
b) Įsigyti prekių arba atsiskaityti už paslaugas interneto parduotuvėse
c) Naudotis banko partnerių taikomomis nuolaidomis, akcijomis arba kitomis papildomomis paslaugomis
d) Kitos priežastys
Kitos priežastys
16. Dėl kokių priežasčių naudojatės internetine bankininkystės paslaugomis? (Galimi keli variantai)
 ✪
a) Gauti informaciją apie banko sąskaitų (mokėjimo kortelių) likučius, užsakyti sąskaitų ataskaitas
b) Atlikti vietinius, tarptautinius mokėjimo pervedimus, mokėti mokesčius už paslaugas
c) Sumokėti mokesčius
d) Atlikti operacijas su vertybiniais popieriais
e) Vykdyti užsienio valiutos pirkimą-pardavimą
f) Prisijungti prie SODROS, VMI ir kt.
g) Kitos priežastys
Kitos priežastys
17. Dėl kokių priežasčių naudojatės mobiliosios bankininkystės paslaugomis? (Galimi keli variantai)
a) Gauti žinutę apie įplaukas ir/ar nurašymus nuo sąskaitos
b) Atlikti pervedimus
c) Gauti sąskaitos ataskaitas
d) Sužinoti sąskaitos likutį
e) Kitos priežastys
Kitos priežastys
18. Dėl kokių priežasčių naudojatės telefoninės bankininkystės paslaugomis? (Galimi keli variantai)
a) Atlikti vietinius mokėjimo pavedimus
b) Sužinoti tikslų savo sąskaitos likutį
c) Pasitikslinti, kur ir kiek pinigų išleidote bei užsakyti sąskaitų išrašus ir mokėjimo dokumentų kopijas paštu ar faksu
d) Užsakyti naują debetinę mokėjimo kortelę
e) Užsisakyti/atsisakyti periodinių sąskaitos išrašų
f) Sužinoti banko valiutų kursus
g) Konsultuotis dėl banko produktų ir paslaugų
h) Kitos priežastys
Kitos priežastys
19. Ką, Jūsų manymu, turėtų daryti bankai, kad pritrauktų daugiau elektroninės bankininkystės vartotojų? (Išrinkite svarbiausią).
a) Bankai turėtų aktyviau informuoti klientus apie elektroninės bankininkystės teikiamas paslaugas
b) Bankai turėtų daugiau rūpintis elektroninės bankininkystės teikiamų paslaugų saugumu
c) Plėsti teikiamų elektroninės bankininkystės paslaugų asortimentą
d) Mažinti paslaugų kainas
e) Plėsti internetinės bankininkystės bei bankomatų skaičių
f) Kita
Kita
20. Ar jums pakanka informacijos apie elektroninės bankininkystės teikiamas paslaugas?
a) Taip
b) Ne
21. Šaltiniai, iš kurių jūs norėtumėte gauti informaciją apie elektroninės bankininkystės paslaugas?(Galimi keli variantai)
a) Spauda
b) Televizija arba radijas
c) Lankstinukai
d) Bankas
e) Internetas
f) Kita
Kita
22. Kaip manote ar elektroninė bankininkystė turi perspektyvų populiarėti ateityje?
a) Taip, ji bus plėtojama ateityje
b) Ne, ji nepasiteisins, tai nesaugu
c) Neturiu nuomonės
23. Kokių turite pasiūlymų kaip pagerinti ir išpopuliarinti elektroninės bankininkystės paslaugas?(Galimi keli variantai)
a) Bankai turėtų, aktyviau informuoti klientus apie elektroninės bankininkystės teikiamas paslaugas
b) Bankai turėtų daugiau rūpintis elektroninės bankininkystės teikiamų paslaugų saugumu
c) Mažinti paslaugų kainas
d) Išspręsti reikiamų priemonių (kompiuterių, internetinio ryšio ir pan.) trūkumą
e) Mažinti paslaugų kainas
f) Kiti pasiūlymai
Kiti pasiūlymai
Pateikti