AB "Lietuvos Draudimas" klientai

Gerb. respondente, Kauno Technologijos Universiteto trečio kurso bakalauro studentai atlieka apklausą, kurios tikslas – išsiaiškinti, kas paskatintų darbingo amžiaus žmones tapti AB „Lietuvos Draudimas“ klientais. Apklausa anoniminė. Atsakymą pažymėkite varnele ar kryžiuku. Iš anksto dėkojame už bendradarbiavimą.
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar per pastaruosius metus turėjote nelaimingų atsitikimų (fizinis susižalojimas, autoįvykis, vagystė, stichinės nelaimės, pakenkusios turtui ir pan.)?

2. Ar naudojatės draudimo paslaugomis?

Jei į šį klausimą atsakėte „ Ne“, pereikite prie 8 klausimo.

3. Kokiu būdu draudžiatės?

4. Kokiomis draudimo paslaugomis naudojatės?

5. Kokiose draudimo bendrovėse esate draudęsis (-usis)?

6. Kas labiausiai įtakoja draudimo kompanijos pasirinkimą?

7. Kaip, remiantis patirtimi ar kitaip susidaryta nuomone, vertinate „Lietuvos draudimą“ pagal pateiktus kriterijus?

(Kiekvieną kriterijų įvertinkite penkiabalėje sistemoje (5- labai geras, 4- geras, 3- labiau geras nei blogas, 2- blogas, 1 – labai blogas.))
12345
Paslaugų kainos
Patikimumas
Orientacija į jauną klientą

8. Kas Jus paskatintų draustis toje pačioje draudimo bendrovėje dar kartą?

9. Per kokias informavimo priemones paskutinį kartą matėtė/girdėjote draudimo reklamą?

10. Jūsų lytis:

11. Jūsų amžius:

12. Kokia veikla užsiimate?

13. Asmeninės pajamos per mėnesį (atskaičius mokesčius):