„AR VERSLININKUI NAUDINGA DIRBTI SU GRUPINIŲ PARDAVIMŲ PORTALAIS ?“

Sveiki, Atstovauju, vieną kolektyvinių nuolaidų pardavimų portalą ir, rašau savo baigiamąjį darbą diplomui universitete apie naujas rėmimo komplekso plėtimosi galimybes. Grupinių pardavimų portalai per labai trumpą laiką tapo labai populiarūs tarp verslininkų ir vartotojų, jų kuriasi vis naujų, tad šis tyrimas yra tam, kad padėtų išsiaiškinti, kokia gali būti tokių portalų ateitis. Ir svarbiausia, ar verslininkui naudinga dirbti su tokio tipo portalais? Anketa atims tik keletą minučių Jūsų laiko, tačiau padės man padaryti atitinkamas išvadas ir pateikti aktualią informaciją savo darbe. Tad (kadangi su dauguma Jūsų bendrauju) labai prašau ją atsakyti ir pasidalyti su kitais (verslininkais, įmonėmis ir pan., turinčiais dalyvavimo patirties kolektyvinių nuolaidų portalų akcijose). Ačiū Jums! Lineta Navickaitė, Kartu.lt, VU, Ekonomikos fakultetas
„AR VERSLININKUI NAUDINGA DIRBTI SU GRUPINIŲ PARDAVIMŲ PORTALAIS ?“
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Kokios srities verslu užsiimate?

2. Ar dalyvavimas grupinio pardavimo portalo akcijoje buvo pelningas Jūsų verslui?

3. Kokios priežastys labiausiai įtakojo sudalyvauti tokio tipo akcijoje?

Pasirinkite iki 3 atsakymų

4. Kokio dydžio nuolaida buvo taikoma prekei/paslaugai?

5. Iš kur sužinojote apie nuolaidų portalus?

6. Akcijos pasiūlymas buvo parengtas:

7. Ar dalyvavimas tokio tipo akcijoje pateisino Jūsų lūkesčius?

8. Kaip efektyviai dalyvavimas akcijoje pritraukė naujų Klientų?

9. Ar pirkėjai pasinaudoję grupinio pardavimo portalų nuolaidų kuponais sugrįžo įsigyti prekių už įprastą kainą?

10. Kiek apytiksliai pirkėjų, pasinaudoję grupinio pardavimo portalo kuponais atėjo kitą kartą?

11. Koks procentas pirkėjų išleido daugiau nei buvo numatyta kupono sumoje (jei jiems buvo tokia galimybė)?

12. Ar pasitaikė tokių atvejų, kad pirkėjai nusipirkę prekę/paslaugą ja nepasinaudojo/neatsiėmė?

13. Ar pastebėjote didesnį lankomumą savo internetinėje svetainėje/prekybos vietoje; didesnį nei įprasta susidomėjimą jūsų preke ar paslauga

14. Kokių dar privalumų dalyvavimas tokioje akcijoje atnešė Jūsų verslui?

Trumpai, kertiniais žodžiais, parašykite

15. Su kokiais sunkumais – kokių nepatogumų dalyvavimas sukėlė

Trumpai parašykite

16. Ar planuojate dalyvauti dar kartą grupinio pardavimo portalo akcijoje?

17. Ar Jūs rekomenduotumėte grupinio pardavimo portalo akcijoje sudalyvauti kitam verslininkui?