Reklamos kūrimas, strategija periferijoje, jos ypatumai ir problemos

Esu III kurso, reklamos vadybos studijų programos studentė. Rašau profesinio bakalauro baigiamąjį darbą tema: “REKLAMOS KŪRIMAS, STRATEGIJA PERIFERIJOJE, JOS YPATUMAI IR PROBLEMOS”. Būčiau labai dėkinga, jei skirtumėte šiek tiek laiko ir atsakytumėte į pateiktus klausimus.
Rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis ✪

Amžius ✪

Išsilavinimas ✪

Socialinė padėtis ✪

Vedybinis statusas ✪

Gyvenamoji vieta ✪

Kokią reklamą dažniausiai pastebite savo gyvenvietėje? ✪

Ar savo gyvenvietėje turite reklamos agentūrą? ✪

Ar Jūsų gyvenvietėje yra reklamai skirtos vietos, (pvz.: stendai, skelbimų lentos, tentai)? ✪

Ar dažnai Jus paveikia kokia nors reklama? ✪

Kurį prekybos centrą renkatės dažniausiai, tas kuris reklamuojasi daug, ar nesireklamuoja visai? ✪

Kokį televizijos kanalą renkatės dažniausiai? ✪

Kurį spaudos leidinį renkatės dažniausiai? ✪

Ar naudojatės internetu? ✪

Jei naudojatės internetu, ar dažnai spaudžiate ant reklaminių skydelių? (ar patraukia jie Jūsų dėmesį?

Kokią radijo stotį klausote dažniausiai? ✪

Ar lankotės parodose, mugėse? ✪