Reklamos istorija ir pokyčiai nulėmę bendras jos vystimosi tendencijas

Šią anketą sudarė Tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos paskutiniojo kurso studentas Juozapas Čybas, ji skirta sužinoti internetinės reklamos įtaką. Anketa yra anoniminė, anketos duomenys bus naudojami diplominio darbo tyrimui. Darbo tema “Reklamos istorija ir pokyčiai nulėmę bendras jos vystimosi tendencijas”. Pasirinktus atsakymus pažymėkite kryželiu. Nuoširdžiai dėkoju už jūsų atsakymus.
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Gyvenamoji vieta:

4. Jūsų socialinė padėtis:

5. Jūsų išsilavinimas:

6. Kaip dažnai naudojates internetu ?

7. Ar ieškote informacijos internete apie prekę, kurią planuojate įsigyti ?

8. Ar užsisakote prekių internetu ?

9. Kur dažniausiai skaitote žiniasklaidą ?

10. Ar naudojates internetine televizija ?

11. Ar naršydamas internete kreipiate dėmesį į reklamą ?

12. Kada pastebite reklamą internete ?

13. Įvertinkite reklamos pastebimumą skirtingose reklamos priemonėse ( 1 – nepastebiu, 10 – geriausiai pastebiu.)

12345678910
TV reklama
Radio reklama
Spausdinta reklama
Lauko reklama
Reklama internete
Švieos reklama