VI TARPTAUTINIO MYKOLO OGINSKIO FESTIVALIO REKLAMOS SKLAIDA PLUNGĖS MIESTE

Gerb. respondente,

Klaipėdos valstybinės kolegijos socialinių mokslų fakulteto kultūrinės veiklos vadybos studijų programos antro kurso studentė Rita Raukaitė atlieka tyrimą, kurio tikslas – išnagrinėti VI tarptautinio Mykolo Oginskio festivalio reklamos skleidimo priemones ir jų įtaką gyventojams.

Tyrėjui svarbiausia tik jūsų asmeninė nuomonė, kuriai išreikšti jūs sugaišite apie 8 minutes. Jūsų išsakyta nuomonė padės geriau suvokti kaip būtų galima tobulinti tarptautinio Mykolo Oginskio festivalio reklamos organizavimą.

VI TARPTAUTINIO MYKOLO OGINSKIO FESTIVALIO REKLAMOS SKLAIDA PLUNGĖS MIESTE
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Kaip vertinate reklamą?

2. Kaip dažnai į ją atkreipiate dėmesį?

3. Koks reklamos perteikimo būdas Jus sudomina labiausiai?

4. Skalėje nuo 1 iki 5 įvertinkite reklaminės sklaidos priemonių efektyvumą suteikiamą jums?

1 (labai mažas)2 (mažas)3 (vidutinis)4 (didelis)5 (labai didelis)
Reklama spaudoje (laikraščiai, žurnalai)
Elektroninių komunikacijų reklama (radijas, televizija)
Reklama internete
Išorinė reklama (lauko stendai, plakatai ir kt.)
El. paštu pateikta reklama

5. Koks Jūsų požiūris į reklamą apie kultūrinius renginius?

6. Kaip dažnai lankotės kultūriniuose renginiuose?

7. Ar reklama turi įtakos renkantis kokiam renginyje norite apsilankyti?

8. Įvertinkite kaip dažnai atkreipiate dėmesį į informaciją apie kultūrinius renginius pateiktus:

1 (labai retai)2 (retai)3 (kartais)4 (dažnai)5 (labai dažnai)
Spaudoje
Internete
Plakatuose
Reklaminiuose stenduose
Reklamą stotelėse
Radijoje
Televizijoje

9. Kokie reklamos bruožai įtakoja Jūsų pasirinkimą?

10. Jūsų nuomone, koks yra pagrindinis kultūrinio renginio reklamavimo tikslas?

11. Ar teko lankytis šių metų (VI) tarptautiniame Mykolo Oginskio festivalyje Plungėje?

12. Kokių reklamos priemonių pagalba Jūs buvote informuotas (-a) apie (VI) tarptautinį Mykolo Oginskio festivalį?

13. Kokia reklamos savybė, reklamuojant (VI) Mykolo Oginskio festivalį spaudoje, internete, lauko reklamoje (plakatuose, stotelėse), pritraukė Jūsų dėmesį?

14. Kaip vertinate (VI) tarptautinio Mykolo Oginskio festivalio reklamines kampanijas?

15. Kas lemia tokį Jūsų pasirinkimą?

16. Ar šio festivalio reklaminiai pranešimai suteikė pakankamai informacijos?

17. Kaip Jus paveikė (VI) tarptautinio Mykolo Oginskio festivalio reklaminės kampanijos?

18. Kokius jausmus ir emocijas apie šį festivalį Jums sukėlė reklama?

19. Kokią įtaką Jums darė dažnai matoma (VI) tarptautinio Mykolo Oginskio festivalio reklama?

20. Jūsų gyvenamoji vieta?

21. Lytis?

22. Jūsų socialinė padėtis?

23. Išsilavinimas?