“ Facebook socialiniame tinklalapyje veikiančių e-parduotuvių kuriamo įvaizdžio reikšmė ir efektyvumas”

Esu Dailes akademijos, Kulturos vadybos specialybes, magistro studiju studente. Rasau darba tema "Įvaizdžio kūrimo ir vystymo procesai elektroninėje prekyboje". Savo tyrimo objektu pasirinkau "Facebook" socialiniame tinklapyje veikiancias e-parduotuves, ju kuriamus ivaizdzio modelius.
Rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis:

Jūsų amžius

Kaip dažnai naudojatės internetu?

Internete Jūs, dažniausiai

Kaip dažnai lankotės socialiniame tinklalapyje „Facebook“?

Kokiu būdu užsiregistravote socialiniame tinklalapyje „Facebook“?

Kiek apytiksliai savo draugų sąraše turite e-parduotuvių prekiaujančių drabužiais, avalyne, aksesuarais?

Kiek kartų esate pirkęs/pirkusi „Facebook“ drabužių, avalynės, aksesuarų e-parduotuvėse?

Kaip dažnai įsigyjate drabužius, avalynę, aksesuarus „Facebook“ e-parduotuvėse? Įvardinkite savo pirkimų skaičių.

Ar perkate per „Facebook“ tinklalapį ar stengiatės surasti tiesioginę e-parduotuvę?

Kas, Jums yra svarbu įsigyjant prekes (drabužius, avalynę, aksesuarus) internetu:

Labai svarbuLabai svarbuNesvarbu
Taupomas laikas
Gera prekių kaina
Patogus pristatymo būdas
Įdomus prekių pasirinkimas
Galimybė pirkti išskirtinius daiktus
Supaprastintas apsipirkimo procesas
Saugus atsiskaitymo būdas

Kaip pasirenkate (drabužių, avalynės, aksesuarų) e-parduotuves kuriose apsiperkate?

VisadaDažnaiKartaisNiekada
Per girdimas reklamas radijuje ir televizijoje
Dažnai, užsuku į internetiniuose portaluose besireklamuojančias e-parduotuves
Daugybė e-parduotuvių atrandu socialiniuose tinklapiuose
Ieškau per Google paieškos sistemą
Surandu per informacinius tel. 118 arba 1588

Kas lemia Jūsų pasirinkimą apsipirkti vienoje ar kitoje (drabužių, avalynės, aksesuarų) e-parduotuvėje?

Taip, tai svarbu man priimant sprendimąŠiek tiek svarbu priimant sprendimąNelabai svarbuVisiškai nesvarbu
Draugų, pažįstamų rekomencijos
Patikimas įvaizdis (parduotuvės dizainas, logotipas ir t.t)
Daugybė reklamų televizijoje radijuje, internetiniuose žinių portaluose
Palaikomas ryšys socialiniuose tinklapiuose
Geras prekių asortimentas
Asmeninė nuomonė

Kokiais būdais surandate „Facebook“ e-parduotuves

Koks (drabužių, avalynės, aksesuarų) e-parduotuvės įvaizdis Jums patraukliausias?

Kokiose e-parduotuvėse lankotės?

Ar Jums svarbu, kokioje šalyje veikia e-parduotuvė?

Kokias e-parduotuves mieliau renkatės?

Kodėl renkatės būtent tokias e-parduotuves?

Į kokius e-parduotuvės atributus atkreipiate dėmesį?

Ar Jums svarbu, kad e-parduotuvė turėtų ir paprastą savo parduotuvę, į kurią galėtumete užsukti ir apžiūrėti daiktus?

Kiek prekių internetu pirkote per pastaruosius metus?

Kokios prekės tai buvo:

Kurią apytiksliai dalį sudaro pirkiniai pirkti internetu Jūsų namuose per pastaruosius metus?

Ar esate kada nusivylę pirktomis prekėmis e-parduotuvėse?

Kuo nusivylėte pirkdami e-parduotuvėje?

VisadaDažnaiKartaisNiekada, retai
Netinkamu dydžiu
Netinkama spalva, ji buvo kitokia negu mačiau nuotraukose
Netinkama kokybe
Prekė tiesiog neatitiko mano įsivaizdavimų

Ar pirkote pakartotinai e-parduotuvėje kuria jau esate nusivylęs/usi?

Jūsų išsilavinimas

Jūsų šeimyninė padėtis: