Bendrojo ugdymo mokyklų mokytojų požiūris į duomenų naudojimą ugdymo praktikoje

Klaipėdos universiteto doktorantūros studentė atlieka tyrimą, kuriuo siekiama suprasti mokytojų požiūrį į duomenis ir duomenų naudojimą ugdymo praktikoje. Jūsų, kaip mokytojų, įžvalgos prisidės prie supratimo apie duomenų taikymą švietime. Atsakymai išliks konfidencialūs, Jums nereikia nurodyti jokių asmens duomenų, kurie leistų Jus identifikuoti.

Klausimynui užpildyti užtruksite iki 10 minučių. Apklausos metu surinkti duomenys bus naudojami tik šio tyrimo tikslais.

Nuoširdžiai dėkoju Jums už atsakymus ir skirtą laiką!

Jei turite klausimų dėl šio tyrimo, galite kreiptis elektroniniu paštu: [email protected]

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Kuriuos iš toliau išvardytų duomenų apie akademinę veiklą renkate apie mokinius, siekiant nustatyti ko ir kaip mokyti?

TaipNe
Mokinių darbo produktai
Mokytojo atliktas vertinimas
Kiekybiniai duomenys, pagrįsti stebėjimu (pvz., užduočių analizė)
Neformalus stebėjimas
Kita

Kurios iš toliau išvardytų formų duomenų apie akademinę veiklą yra jums prieinamos?

TaipNe
Asmeniniai duomenys
Pažangos stebėsenos duomenys iš mokymosi platformų
Pažangos stebėsenos duomenys ne iš mokymosi platformų
Periodinio vertinimo rezultatai

Ar šiais mokslo metais naudojote šiuos šaltinius, kad nustatytumėte mokinių žinias metų pradžioje?

TaipNe
Mokinių darbo produktai
Mokytojo atliktas vertinimas
Kiekybiniai duomenys, pagrįsti stebėjimu (pvz., užduočių analizė)
Neformalus stebėjimas

Kaip dažnai naudojate duomenis šiais tikslais?

NiekadaRečiau nei kartą per mėnesįKartą arba du kartus per mėnesįKartą per savaitęKelis kartus per savaitę
Nustatyti akademinius mokymo tikslus
Nustatyti ko mokyti
Pritaikyti mokymą prie individualių mokinių poreikių
Įvertinti, ar jūsų mokymas buvo veiksmingas
Priimti sprendimus dėl mokymo strategijų pakeitimų
Sugrupuoti mokinius mokymui(si)
Aptarti mokinio pasiekimus su tėvais ar globėjais
Aptarti mokinio pasiekimus su mokiniu
Bendradarbiauti su kitais pedagogais

Kituose keliuose klausimuose klausiama apie jūsų požiūrį ir patirtį, susijusią su duomenų naudojimu priimant sprendimus dėl mokymo.

Nurodykite, kiek sutinkate ar nesutinkate su šiais teiginiais teiginiais:

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Man tinkamai padedama veiksmingai naudoti duomenis
Esu tinkamai pasirengęs naudoti duomenis
Yra kas nors, kas atsako į mano klausimus apie duomenų naudojimą
Yra kas nors, kas padeda man keisti savo praktiką (pvz., mokymą) remiantis duomenimis
Turiu pakankamai profesinio tobulėjimo galimybių apie duomenų naudojimą, kad galėčiau jais paremti savo mokymą
Profesinis tobulėjimas yra naudingas mokantis apie duomenų naudojimą
Turiu galimybę naudotis technologijomis, kurių reikia, kad galėčiau naudoti duomenis mokymui valdyti

Nurodykite, kiek sutinkate ar nesutinkate su šiais teiginiais teiginiais:

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Mano mokyklos vadovybė skatina naudoti duomenis kaip veiksmingo mokymo priemonę
Mano mokyklos vadovybė pasirūpino, kad mokytojai būtų tinkamai apmokyti naudotis duomenimis
Mano mokyklos vadovybė aptaria duomenis su manimi
Mano mokyklos vadovybė suteikia galimybę skirti laiko duomenų naudojimui

Nurodykite, kiek sutinkate ar nesutinkate su šiais teiginiais teiginiais:

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Duomenys padeda mokytojams planuoti mokymą
Duomenys suteikia informacijos apie mokinius, kuri dar nebuvo žinoma
Duomenys padeda mokytojams sužinoti, kokių konceptų mokiniai mokosi
Duomenys padeda mokytojams nustatyti mokinių mokymosi tikslus
Mokiniai gauna naudos, kai mokytojas, vadovaudamasis duomenimis, moko mokinius
Manau, kad svarbu naudoti duomenis mokymo praktikai pagrįsti
Man patinka naudotis duomenimis
Manau, kad duomenys yra naudingi
Duomenų naudojimas padeda man būti geresniu mokytoju

Nurodykite, kiek sutinkate ar nesutinkate su šiais teiginiais teiginiais:

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Gerai moku naudotis duomenimis mokinių mokymosi poreikiams nustatyti
Man gerai sekasi koreguoti savo mokymą remiantis duomenimis
Gerai naudojuosi duomenimis planuodamas pamokas
Man gerai sekasi naudotis duomenimis nustatant mokinių mokymosi tikslus

Ar norite dar kuo nors pasidalyti apie duomenų naudojimą siekiant paremti savo mokymo praktiką?

Jūsų amžius:

Jūsų lytis:

Jūsų pedagoginio darbo stažas (metais):

Kvalifikacinė kategorija: