Prekės ženklo "Švyturys" įvaizdžio tyrimas.

Mes, Justinas ir Vytautas, esame Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto VV08A grupės studentai. Atliekame prekės ženklo "Švyturys" įvaizdžio tyrimą, kurio metu siekiame įvertinti prekės ženklo "Švyturys" įvaizdį. Šis tyrimas atliekamas akademiniais tikslais. Anketa anoniminė. Anketa skirta prekės ženklo "Švyturys" vartotojams. Dėkojame už atsakymus.
Rezultatai yra viešai prieinami

Kiek laiko vartojate prekės ženklo "Švyturys" produkciją? ✪

Kodėl perkate "Švyturio" alų? ✪

Kas labiausiai Jus skatina rinktis prekės ženklo "Švyturys" produkciją? ✪

Kokia Jūsų nuomonė apie prekės ženklą "Švyturys"? ✪

Kokias asociacijas Jums kelia prekės ženklas "Švyturys"? ✪

Kokia savybe "Švyturys" ryškiausiai išsiskiria iš konkurentų? ✪

Ar sutinkate su šiais teiginiais apibūdinančiais prekės ženklą "Švyturys"? ✪

Visiškai sutinkuSutinkuNesuntikuVisiškai nesutinkuNeturiu nuomonės
Geriausia kokybė
Geriausia reklama
Puoselėjantis tradicijas
Optimalus kainos ir kokybės santykis
Originalus pakuotės dizainas

Jei prekės ženklas "Švyturys" taptų žmogumi, kokiomis savybėmis Jūsų manymu jis pasižymėtų? ✪

Jūsų lytis. ✪

Jūsų amžius. ✪

Jūsų gyvenamoji vieta. ✪

Jūsų pajamos per mėnesį. ✪