Vaistinių preparatų reklamos vertinimo anketa marketingo specialistams

Gerbiami, Respondentai,

Esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto, 4 kurso, pramogų industrijos studentė ir šiuo metu atlieku baigiamąjį bakalauro darbą. Darbo tema - PRAMOGOS KAIP REIŠKINIO ELEMENTAI IR FUNKCIJOS AUDIOVIZUALINĖJE VAISTINIŲ PREPARATŲ REKLAMOJE: KOMUNIKACIJOS ASPEKTAS. Mano tikslas išsiaiškinti Lietuvos gyventojų požiūrį vaistinių preparatų sferoje. Man reikalinga specialistų nuomonė, prašau atsakyti į 8 klausimus. AČIŪ

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Vardas Pavardė

Darbo vieta

Kiek metų dirbate marketingo srityje?

Ar dažnai tenka dirbti su vaistinių preparatų reklama?

Kokie dažniausi užsakovų norai būna?

Ar kurdami vaistų reklamas vadovaujatės visai įstatymais ir taisyklėmis?

Ar užsakovai dažniau renkasi linksmesnį turinį ar vis dėlto svarbiausia informacija apie vaistą?

kaip manote, ar įžymybių naudojimas vaistų reklamoje prideda pliusų ar kaip tik kenkia?

Kaip manote ar pramoginiai elementai vaistų reklamoje labiau pritraukia klientą?

Kokios būtų jūsų rekomendacijos kaip tobulinti vaistų reklamas?

Kaip manote ar užsienio reklama yra daug pranašesnė nei Lietuviška?