ŽEMĖS ŪKIO PREKINĖS PRODUKCIJOS REKLAMINĖS KAMPANIJOS KŪRIMAS

GERB., RESPONDENTE, Studijuoju Lietuvos žemės ūkio universitete žemės ūkio verslo vadybą. Apklausos duomenys bus naudojami BAKALAURO BAIGIAMĄJAM DARBUI. Rašau bakalaurinį darbą tema: ŽEMĖS ŪKIO PREKINĖS PRODUKCIJOS REKLAMINĖS KAMPANIJOS KŪRIMAS TIESIOGINIAM VARTOTOJUI. Šios apklausos tikslas – ĮVERTINTI INTERNETINĖS PARDUOTUVĖS www.naudingiau.lt REKLAMĄ IR NUSTATYTI PATRAUKLIUS PIRKĖJUI ALTERNATYVIUS VARIANTUS. Nuoširdžiai dėkoju už Jūsų laiką. Jūsų atsakymai man begalo svarbūs. Sėkmės!
ŽEMĖS ŪKIO PREKINĖS PRODUKCIJOS REKLAMINĖS KAMPANIJOS KŪRIMAS
Rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis: ✪

Jūsų amžius: ✪

Jūs šiuo metu: ✪

Jūsų pajamos per mėnesį: ✪

Jūsų šeimyninė padėtis: ✪

Kaip dažnai perkate maisto produktus? ✪

Ar esate pirkę šiuos maisto produktus internetu? ✪

TAIPNE
Picą (www.picumenas.lt, www.monapica.lt, www.cancan.lt ir kt. svetainėse);
Kinietiškus, japoniškus maisto patiekalus (www.sushiexpress.lt; www.sicuan.lt ir kt. svetainėse);
Įvairius, jau pagamintus patiekalus iš mėsos, daržovių, miltų ir pan. (www.vaisinta.lt, www.berneliuuzeiga.lt ir kt. svetainėse);
Daržoves, vaisius (www.naudingiau.lt, www.litbana.lt ir kt. svetainėse);
Kita.

Kodėl perkate internetu (galite pažymėti keletą variantų)? ✪

Ką žinote apie internetinę paruotuvę www.naudingiau.lt? ✪

Iš kur sužinojote apie internetinę parduotuvę www.naudingiau.lt? ✪

Pirkčiau internetinėje parduotuvėje www.naudingiau.lt, jeigu (galite pažymėti keletą variantų): ✪

Kurią internetinės parduotuvės www.naudingiau.lt reklaminę priemonę esate pastebėję? ✪

TAIPNE
Lankstinuką;
Straipsnį laikraštyje;
Internetinio puslapio nuorodą kitose portaluose;
Jie paskambino į mūsų įmonę ir pasiūlė savo produkciją.

Ar Jums patinka galimybė žemės ūkio maisto produktus pirkti internetu? ✪

Kaip manote, ar reklama turi įtakos paslaugų ar prekių žinomumui? ✪

Kokia reklama Jus skatina pirkti/naudotis produktus/paslaugas elektroniniu būdu? ✪

TAIPNE
Internetinė;
Radijo;
Televizijoje;
Laikraštyje/žurnale;
Lankstinukai/skrajutės;
Viešajame transporte;
Vitrinose;
Ant oro balionų;
Kita.

Su kokia nauda Jums asocijuojasi pavadinimas “naudingiau.lt” (1-labiausiai, 5-mažiausiai)? ✪

12345
Nauda sveikatai;
Nauda grožiui;
Laiko taupymas;
Pinigų taupymas;
Naudinga informacija.

Kokio pobūdžio reklama Jums labiausiai priimtina (galite pažymėti keletą variantų)? ✪

Ar esate matę internetinės parduotuvės „naudingiau.lt“ lankstinuką ? ✪

Ar skaitėte straipsnį apie internetinę parduotuvę „naudingiau.lt“ nemokame dienraštyje „15 min.“? ✪

Kokia spalva Jums įsimintiniausia, kalbant apie maisto produktus? ✪

Kokia reklama Jums daro didžiausią įspūdį (1-didžiausią, 7-mažiausią)? ✪

1234567
Animacinė;
Kino;
Humoristinė;
Realistiška;
Kai reklamoje vaidina vaikai;
Kai rodomi išgalvoti herojai;
Pasitikiu reklama, kai joje yra žymūs žmonės.
Kita

Kokia forma Jums įsimintiniausia? ✪

Jei reklama sako „TAU“, „TU“, „TAVE“, ar ją priskiriate sau? ✪

Sužymėkite pagal stiprumą, kokį poveikį Jums sukelia pirmą kartą pamatyta reklama (1- pats stipriausias, 5-pats silpniausias) ✪

12345
Pyktį;
Juoką;
Susidomėjimą;
Ignoruoju reklamą;
Smalsu įsigyti.

Kas Jus skatina pirkti tam tikrą prekę? ✪

TAIPNE
Reklama;
Žinomas prekės ženklas;
Draugų/pažįstamų patarimai;
Pats renkuosi, į visą kitą nekreipiu dėmesio;
Kita.

Sunumeruokite pagal stiprumą, kokia žinutė, Jums daro didesnį susidomėjimo įspūdį (1- pats stipriausias, 5-pats silpniausias): ✪

12345
Parduotuvė Jūsų namuose!
Nes tai tikrai naudinga!
Užsisakyk prekes į namus!
Tau tikrai to reikia!
Vaisiai ir daržoves už nemokamą pristatymą į vietą!

Įvertinkite šių veiksnių poveikį, kurie paskatintų Jus pirkti žemės ūkio maisto produktus internetu (1 – svarbiausias, 5 – mažiausiai svarbus): ✪

12345
Poreikiai;
Įprotis;
Suvokimas;
Požiūris;
Kultūra.

Įvertinkite situacijos veiksnių įtaką Jūsų pirkimo procesui: ✪

SUTINKUNETURIU NUOMONĖSNESUTINKU
Pirkimo svarba;
Laiko spaudimas;
Savarankiškas pasirinkimas;
Galimybė.

Įvertinkite įmonių veiksnius, kurie skatintų Jus pirkti žemės ūkio produktus internete: ✪

SUTINKUNETURIU NUOMONĖSNESUTINKU
Pirkimo paslauga;
Lojalumo programos;
Konkursai;
Nuolaidos;
Reklaminis pranešimas.

Įvertinkite internetinio tinklalapio veiksnių svarbą Jūsų apsisprendimui: ✪

SUTINKUNETURIU NUOMONĖSNESUTINKU
Aprašymas apie įmonę;
Dizainas;
Patogumas;
Prekės ženklo žinomumas;
Informacijos kokybė;
Detalus aprašymas apie produkciją;
Galima apsipirkti bet kurioje Lietuvos vietoje.

Ar Jums būtų patogiau jeigu už maisto produktus internetinėje parduotuvėje www.naudingiau.lt galėtumėte atsiskaityti kortele/internetu? ✪

Kokia Jūsų nuomonė apie maisto produktų reklamą? ✪

Ar perkate reklamuotus maisto produktus? ✪

Kokias mintis Jums sukelia sakiniai: „Parduotuvė Jūsų namuose“ ir „Nes tai tikrai naudinga“? ✪

Trumpam „aplankykite“ internetinę parduotuvę www.naudingiau.lt ir pateikite pagrįstą nuomonę apie svetainės dizainą, bei joje pateiktą informaciją. ✪