NKDT reklamos priemonių efektyvumo tyrimas

Ši anketa skirta Nacionalinio Kauno dramos teatro lankytojams. Jūsų atsakymai padės išsiaiškinti, kokios reklamos priemonės geriausiai pristato teatro įvykius, o kurios lieka nepastebėtos. Taip pat galėsite pareikšti savo nuomonę.

Dėkojame už skirtą laiką!

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
1. Jūsų lytis:
2. Jūsų amžius:
3. Jūsų išsilavinimas:
4. Jūsų užsiėmimas:
5. Jūs gyvenate:
6. Kaip dažnai lankotės Nacionaliniame Kauno dramos teatre:
7. Kurias 2015-2016 m. sezono premjeras esate matę?
8. Kurios šio sezono premjeros reklama Jums buvo labiausiai / mažiausiai pastebima?
Labai pastebimaGerai pastebimaVidutiniškai pastebimaMažai pastebimaVisai nepastebima
„Miškinis“ (rež. Valters Sillis)
„Vargšų opera“ (rež. Andrius Kurienius)
„Klaros santykiai“ (rež. Rolandas Atkočiūnas)
„Solė ir močiutės“ ( rež. Agnė Dilytė)
„Hamletas“ (rež. Vidas Bareikis)
„Maištas“ (rež. Agnius Jankevičius)
„Skaičius“ (rež. Žilvinas Vingelis)
9. Kas padeda sužinoti apie NKDT premjeras?
10. Kokios reklamos priemonės Jums yra paveikiausios?
11. Ar esate NKDT Facebook paskyros draugas?
12. Ar reaguojate į informaciją (spaudžiate "patinka", komentuojate ir pan.), paskelbtą NKDT Facebook paskyroje?
13. Kokius televizijos kanalus žiūrite dažniausiai?
14. Kurias radijo stotis dažniausiai klausote?
15. Ar esate įsidiegę Nac. Kauno dramos teatro programėlę (Apps'ą)?
16. Jeigu esate įsidiegę mobiliąją programėlę, kokiu tikslu ja naudojatės? (jeigu ne - praleiskite klausimą)
17. Ar esate NKDT lojalumo programos dalyvis?
18. Jeigu esate lojalumo programos dalyvis, ar esate patenkinti šia programa? (jeigu ne - praleiskite klausimą)
19. Kokia informacija, susijusi su teatro veikla, Jus domintų labiausiai?
20. Kaip vertinate spektaklių pritaikymą neįgaliesiems (su regėjimo ir klausos negalia)?
21. Kai vertinate spektaklių su sinchroniniu vertimu į anglų kalbą rodymą?
22. Kas Jus skatina įsigyti bilietus į spektaklį?
23. Kokių pasiūlymų turėtumėte NKDT dėl informacijos sklaidos?