Prekės ženklas "Švyturys"

Dėkoju, kad sutikote atsakyti į šios anketos klausimus. Jūsų atsakymai labai padės man rašant mano baigiamąjį darbą – „VARTOTOJŲ KULTŪROS ĮTAKĄ PREKĖS ŽENKLO „ŠVYTURYS“ REKLAMOS STRATEGIJAI“. Šios apklausos tikslas – išanalizuoti rinkodaros, reklamos, vadybos specialistų, ir šiaip alaus mėgėjų nuomonę, apie tai kokią įtaką turi vartojimo kultūra populiarinant „Švyturio“ prekinį ženklą. Anketoje nėra teisingų arba neteisingų atsakymų. Jums tiesiog reikėtų pažymėti atsakymą, tiksliausiai atspindintį jūsų nuomonę.
Prekės ženklas "Švyturys"
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1) Jūsų lytis?

2) Jūsų amžius?

3) Jūsų užimamos pareigos?

4) Jūsų organizacijos veiklos sritis?

5) Jūsų išsilavinimas?

6) Jūsų gyvenamoji vieta?

7) Ar galėtumėte save pavadinti „Švyturio“ prekės ženklo alaus žinovu/gerbėju?

8) Ar galėtumėte save kultūringu alaus vartotoju?

9) Ar galima teigti, kad alaus vartojimo kultūra labai priklauso nuo tautos vartojimo kultūros?

10) Ar alaus gamintojams Lietuvoje labai svarbu žinoti vartotojo savybes, elgsenos tendencijas, vartotojo elgesį ir kultūrą lemiančius veiksnius?

11) Kaip manote, ar labai svarbu kad individualių vartotojų poreikiai būtų tenkinami nepažeidžiant visuomenės normų ar interesų, gaminant produktus, galinčius kenkti vartotojams ar visuomenei (pvz., tabakas, alkoholis)?

12) Kaip manote, ar vartojimo kultūra yra labai svarbi visuma tokių pagrindinių vertybių, tokių kaip suvokimas, troškimai, poreikiai, elgesio normos?

13) Ar alaus gamintojai turi atsakingai žiūrėti į vartojimo kultūros formavimą visuomenėje?

14) Ar Švyturio-Utenos alaus gamintojai reklamuodami „Švyturio“ prekės ženklą skatina teisingos alaus vartojimo kultūros Lietuvoje formavimąsi?

15) Kaip manote, kas išskiria „Švyturio“ prekės ženklą iš kitų alaus prekės ženklų?

16) Kaip manote, kas labiausiai vartotojus skatina rinktis prekės ženklo "Švyturys" produkciją?

17) Kaip manote kokia yra vartotojų ir alaus gurmanų nuomonė apie prekės ženklo "Švyturys" produkciją yra:

18) Ar galima pavadinti „Švyturio“ prekės ženklą išskirtinumą turinčia preke?

19) Ar galima pavadinti „Švyturio“ prekės ženklą prekės ženklu su išskirtine pozicija?

20) Kaip manote, ar galima pavadinti „Švyturio“ prekės ženklą identitetą kuriančiu prekių ženklu?

21) Jūsų nuomone, ar galima pavadinti prekės ženklą „Švyturys“ ženklu tapusiu legenda?

22) Kokios reklamos priemonės yra tinkamiausios šiuo metu populiarinant prekės ženklą „Švyturys“?

23) Ar, šiuo metu populiarinant prekės ženklą „Švyturys“ tinkamesnės yra tradicinės ar interaktyvios reklamos priemonės?

24) Kaip manote ar, šiuo metu naudojamos reklaminės kampanijos priemonės atitinka tikrąją „Švyturio“ prekės ženklo poziciją?