KLIENTŲ APTARNAVIMO TELEFONU TYRIMAS AB "LESTO"
Išsiaiškinti įmonės AB ,,LESTO“ klientų nuomonę apie klientų aptarnavimą telefonu.
Rezultatai yra viešai prieinami
Jūs esate?
- pasirinkti -
Privatus klientas
Verslo klientas
Kokiu būdu dažniausiai kreipiatės į AB ,,RST”?
- pasirinkti -
Telefonu
Atvykstate į klientų aptarnavimo skyrių
Kaip dažnai tenka kreiptis telefonu į AB ,,RST“ per metus?(1-vieną kartą, 2-keletą kartų, 3-kreipiuosi dažnai)
1
2
3
Ar darbuotojas atsiliepęs prisistatė (pasakė Bendrovės pavadinimą, vardą, pavardę bei pasisveikino)?
Taip, pristatė viską
Prisistatė ne pilnai
įvesk atsakymą
Ar darbuotojas Jus išklausė nepertraukdamas?
Taip, darbuotojas įdėmiai išklausė.
Ne, darbuotojas pokalbio metu pertraukinėjo.
Ar darbuotojas suprato ką Jūs norite pasakyti?
Taip, darbuotojas viską suprato
Ne, darbuotojas pokalbio metu nesuprato kas buvo norima pasakyti
Kaip vertinate pokalbio telefonu pradžią/pasisveikinimą. (1-labai blogai, 2-prastai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai)
1
2
3
4
5
Ar maloniai ir mandagiai buvo bendraujama? (1-labai blogai, 2-prastai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai)
1
2
3
4
5
Įvertinkite gebėjimą išsiaiškinti Jūsų poreikius. (1-labai blogai, 2-prastai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai)
1
2
3
4
5
Kaip vertinate aiškios ir suprantamos informacijos suteikimą? (1-labai blogai, 2-prastai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai)
1
2
3
4
5
Įvertinkite produktyvumą, t.y. darbuotojo gebėjimą supažindinti su Bendrovės teikiamomis paslaugomis, paslaugų naudingumo išaiškinimą, aktyvumą pokalbio metu. (1-labai blogai, 2-prastai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai)
1
2
3
4
5
Kaip vertinate darbuotojų profesionalumą, žinias, kompetenciją? (1-labai blogai, 2-prastai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai)
1
2
3
4
5
Įvertinkite operatyvų aptarnavimą (ar darbuotojas iš karto suteikė informaciją, ar aptarnavimas buvo greitas, ar darbuotojas visą dėmesį skyrė Jums). (1-labai blogai, 2-prastai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai)
1
2
3
4
5
Kaip vertinate pokalbio užbaigimą, t.y. atsisveikinimą, pasitikslinimą, ar į visus klausimus atsakė ir pan. (1-labai blogai, 2-prastai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai)
1
2
3
4
5
Kaip Jūs bendrai vertinate paskutinį telefoninį pokalbį su AB ,,RST“ darbuotoju? (1-labai blogai, 2-prastai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai)
1
2
3
4
5
Jūsų pasiūlymai, nuomonė, siekiant pagerinti AB ,,RST“ klientų aptarnavimo kokybę telefonu?
Pateikti