KLIENTŲ APTARNAVIMO TELEFONU TYRIMAS AB "LESTO"

Išsiaiškinti įmonės AB ,,LESTO“ klientų nuomonę apie klientų aptarnavimą telefonu.
Rezultatai yra viešai prieinami

Jūs esate?

Kokiu būdu dažniausiai kreipiatės į AB ,,RST”?

Kaip dažnai tenka kreiptis telefonu į AB ,,RST“ per metus?(1-vieną kartą, 2-keletą kartų, 3-kreipiuosi dažnai)

Ar darbuotojas atsiliepęs prisistatė (pasakė Bendrovės pavadinimą, vardą, pavardę bei pasisveikino)?

Ar darbuotojas Jus išklausė nepertraukdamas?

Ar darbuotojas suprato ką Jūs norite pasakyti?

Kaip vertinate pokalbio telefonu pradžią/pasisveikinimą. (1-labai blogai, 2-prastai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai)

Ar maloniai ir mandagiai buvo bendraujama? (1-labai blogai, 2-prastai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai)

Įvertinkite gebėjimą išsiaiškinti Jūsų poreikius. (1-labai blogai, 2-prastai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai)

Kaip vertinate aiškios ir suprantamos informacijos suteikimą? (1-labai blogai, 2-prastai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai)

Įvertinkite produktyvumą, t.y. darbuotojo gebėjimą supažindinti su Bendrovės teikiamomis paslaugomis, paslaugų naudingumo išaiškinimą, aktyvumą pokalbio metu. (1-labai blogai, 2-prastai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai)

Kaip vertinate darbuotojų profesionalumą, žinias, kompetenciją? (1-labai blogai, 2-prastai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai)

Įvertinkite operatyvų aptarnavimą (ar darbuotojas iš karto suteikė informaciją, ar aptarnavimas buvo greitas, ar darbuotojas visą dėmesį skyrė Jums). (1-labai blogai, 2-prastai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai)

Kaip vertinate pokalbio užbaigimą, t.y. atsisveikinimą, pasitikslinimą, ar į visus klausimus atsakė ir pan. (1-labai blogai, 2-prastai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai)

Kaip Jūs bendrai vertinate paskutinį telefoninį pokalbį su AB ,,RST“ darbuotoju? (1-labai blogai, 2-prastai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai)

Jūsų pasiūlymai, nuomonė, siekiant pagerinti AB ,,RST“ klientų aptarnavimo kokybę telefonu?