Mokinių emocinė savijauta gimnazijoje

Tyrimo tikslas.

Įvertinti mokinių emocinę savijautą ir jos veiksnius gimnazijoje

Tyrimo uždaviniai:

o   Įvertinti mokinių emocinę savijautą mokykloje ir klasėje;

o   Ištirti mokinių požiūrį į savo klasę, klasės vadovą, mokytojus;

o   Įvertinti mokinių susidūrimo su patyčiomis bei konfliktais patirtį ir atskleisti šios patirties dažnumą;

Anketa yra ANONIMINĖ.

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Mūsų gimnazija yra jauki?

Mokykloje jaučiuosi saugus.

Mano nuomonė gimnazijoje yra svarbi.

Mokinių pasiekimai ir laimėjimai yra vertinami.

Mokytojai nėra mane įžeidę, gerbia mane.

Mokytojams rūpi, kaip aš jaučiuosi.

Mūsų klasės mokiniai su mokytojais elgiasi pagarbiai ir neįžūliai.

Drąsiai kreipiuosi į klasės auklėtoją, jei kyla problemų.

Klasės auklėtojo ir mano santykiai šilti ir atviri.

. Savo klasėje nesijaučiu atstumtu.

Mokiniai nesityčioja (nesišaipo) iš manęs.

Jaučiu pavydą bent vienam klasės draugui.

Bijau sakyti savo nuomonę prieš klasę.

Jaučiu baimę bent vienam klasės draugui.

Esu patenkintas(-a) šia gimnazija.