1. Sprendimai mokykloje paprastai priimami tame lygmenyje, kuriame yra geriausiai prieinama informacija. |
| | | | |
2. Informacija mokykloje yra plačiai dalijamasi ir ji prieinama visiems, kuriems ji reikalinga. |
| | | | |
3. Kiekvienas čia dirbantis mokytojas tiki, kad gali daryti teigiamą poveikį mokyklai. |
| | | | |
4. Mokytojai dirba kaip vieninga komanda. |
| | | | |
5. Mokykloje dažniau taikomi komandinio darbo principai, negu griežta hierarchinė kontrolė. |
| | | | |
6. Komandinis darbas yra esminė šioje mokykloje dirbančių mokytojų veiklos organizavimo forma. |
| | | | |
7. Mokytojų praktinė patirtis ir įgūdžiai nuolat tobulėja. |
| | | | |
8. Mokykla nuolat investuoja į mokytojų įgūdžių tobulinimą. |
| | | | |
9. Mokytojų kompetencijos laikomos svarbiu mokyklos konkurenciniu pranašumu. |
| | | | |
10. Mokyklos administracija ir vadovai vadovaujasi savo skelbiamomis nuostatomis, įtvirtintomis kokybės politikoje. |
| | | | |
11. Mokytoų darbas grindžiamas aiškiomis ir pastoviomis vertybėmis. |
| | | | |
12. Mokytojų veikla grindžiama etikos taisyklėmis, kuriose aiškiai apibrėžiama, kas laikoma „geru“ ir „blogu“. |
| | | | |
13. Kilę nesutarimai sprendžiami siekiant rasti abipusiai palankius sprendimus. |
| | | | |
14. Netgi sprendžiant sudėtingus klausimus, mokytojams lengva rasti kompromisą. |
| | | | |
15. Mokytojai dažnai susiduria su sunkumais, siekdami susitarti dėl esminių klausimų. |
| | | | |
16. Skirtingų dalykų mokytojus sieja bendri požiūriai ir tikslai. |
| | | | |
17. Skirtingų dalykų mokytojų darbo koordinavimas yra efektyvus ir lengvas. |
| | | | |
18. Mokyklos tikslai yra derinami su mokytojų tikslais. |
| | | | |
19. Mokytojų veiklos metodai yra lankstūs ir lengvai pritaikomi. |
| | | | |
20. Mokytojai tinkamai reaguoja į konkurenciją ir kitus pokyčius darbo aplinkoje. |
| | | | |
21. Mokytojų veiklos metodai yra nuolat atnaujinami ir tobulinami. |
| | | | |
22. Mokinių komentarai ir rekomendacijos dažnai paskatina pokyčius mūsų mokykloje. |
| | | | |
23. Mokinių nuomonė tiesiogiai veikia mūsų sprendimus. |
| | | | |
24. Mokynių interesai dažnai ignoruojami mūsų mokykloje. |
| | | | |
25. Klaidos yra priimamos kaip mokymosi ir tobulėjimo galimybės. |
| | | | |
26. Mokytojai yra skatinami priimti naujoves. |
| | | | |
27. Visi procesai mokykloje yra tarpusavyje suderinti ir visi mokytojai žino, ką daro kiti, siekiant užtikrinti sklandų veiklos vykdymą. |
| | | | |
28. Mokytojai turi ilgalaikius tikslus šioje mokykloje. |
| | | | |
29. Mokykla turi aiškią misiją, suteikiančią prasmę ir kryptį mokytojų darbui. |
| | | | |
30. Mokykla turi aiškią ateities strategiją. |
| | | | |
31. Mokyklos tikslai yra plačiai žinomi visiems šioje mokykloje dirbantiems mokytojams. |
| | | | |
32. Vadovai nustato tikslus, kurie yra ambicingi, bet pasiekiami. |
| | | | |
33. Vadovai aiškiai išdėsto tikslus, kuriuos turime pasiekti. |
| | | | |
34. Turime aiškią viziją, kokia mokykla bus ateityje. |
| | | | |
35. Mokyklos vadovybė mato aiškią ilgalaikę mokyklos veiklos perspektyvą. |
| | | | |
36. Mūsų mokyklos vizija įkvepia ir didina mokytojų motyvaciją. |
| | | | |