Organizacinės kultūros ypatumai.

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Žemiau pateikti 36 teiginiai yra susiję su Jūsų suvokimu apie organizacijos kultūrą, jos vertybes ir darbo aplinką. Prašau kiekvieną teiginį įvertinti skalėje nuo 1 (visiškai nesutinku) iki 4 (visiškai sutinku).

1 Visiškai nesutinku2 Nesutinku3 Sutinku4 Visiškai sutinku
1. Sprendimai mokykloje paprastai priimami tame lygmenyje, kuriame yra geriausiai prieinama informacija.
2. Informacija mokykloje yra plačiai dalijamasi ir ji prieinama visiems, kuriems ji reikalinga.
3. Kiekvienas čia dirbantis mokytojas tiki, kad gali daryti teigiamą poveikį mokyklai.
4. Mokytojai dirba kaip vieninga komanda.
5. Mokykloje dažniau taikomi komandinio darbo principai, negu griežta hierarchinė kontrolė.
6. Komandinis darbas yra esminė šioje mokykloje dirbančių mokytojų veiklos organizavimo forma.
7. Mokytojų praktinė patirtis ir įgūdžiai nuolat tobulėja.
8. Mokykla nuolat investuoja į mokytojų įgūdžių tobulinimą.
9. Mokytojų kompetencijos laikomos svarbiu mokyklos konkurenciniu pranašumu.
10. Mokyklos administracija ir vadovai vadovaujasi savo skelbiamomis nuostatomis, įtvirtintomis kokybės politikoje.
11. Mokytoų darbas grindžiamas aiškiomis ir pastoviomis vertybėmis.
12. Mokytojų veikla grindžiama etikos taisyklėmis, kuriose aiškiai apibrėžiama, kas laikoma „geru“ ir „blogu“.
13. Kilę nesutarimai sprendžiami siekiant rasti abipusiai palankius sprendimus.
14. Netgi sprendžiant sudėtingus klausimus, mokytojams lengva rasti kompromisą.
15. Mokytojai dažnai susiduria su sunkumais, siekdami susitarti dėl esminių klausimų.
16. Skirtingų dalykų mokytojus sieja bendri požiūriai ir tikslai.
17. Skirtingų dalykų mokytojų darbo koordinavimas yra efektyvus ir lengvas.
18. Mokyklos tikslai yra derinami su mokytojų tikslais.
19. Mokytojų veiklos metodai yra lankstūs ir lengvai pritaikomi.
20. Mokytojai tinkamai reaguoja į konkurenciją ir kitus pokyčius darbo aplinkoje.
21. Mokytojų veiklos metodai yra nuolat atnaujinami ir tobulinami.
22. Mokinių komentarai ir rekomendacijos dažnai paskatina pokyčius mūsų mokykloje.
23. Mokinių nuomonė tiesiogiai veikia mūsų sprendimus.
24. Mokynių interesai dažnai ignoruojami mūsų mokykloje.
25. Klaidos yra priimamos kaip mokymosi ir tobulėjimo galimybės.
26. Mokytojai yra skatinami priimti naujoves.
27. Visi procesai mokykloje yra tarpusavyje suderinti ir visi mokytojai žino, ką daro kiti, siekiant užtikrinti sklandų veiklos vykdymą.
28. Mokytojai turi ilgalaikius tikslus šioje mokykloje.
29. Mokykla turi aiškią misiją, suteikiančią prasmę ir kryptį mokytojų darbui.
30. Mokykla turi aiškią ateities strategiją.
31. Mokyklos tikslai yra plačiai žinomi visiems šioje mokykloje dirbantiems mokytojams.
32. Vadovai nustato tikslus, kurie yra ambicingi, bet pasiekiami.
33. Vadovai aiškiai išdėsto tikslus, kuriuos turime pasiekti.
34. Turime aiškią viziją, kokia mokykla bus ateityje.
35. Mokyklos vadovybė mato aiškią ilgalaikę mokyklos veiklos perspektyvą.
36. Mūsų mokyklos vizija įkvepia ir didina mokytojų motyvaciją.

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų pedagoginio darbo stažas:

Šioje mokykloje jūs dirbate: