Matematikos kaupiamojo vertinimo taikymo galimybės bendrojo ugdymo mokyklos 11–12 klasėse
KLAUSIMYNAS
Gerbiamieji tyrimo dalyviai,
šiuo klausimynu siekiame išsiaiškinti Jūsų nuomonę apie esamus bei rengiamus naujus Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklos mokinių matematikos pasiekimų vertinimo modelius. Klausimynas skiriamas 11–12 klasių mokiniams, mokytojams, mokinių artimiesiems, edukologams ir kitiems besidomintiems Lietuvos švietimo tobulinimo galimybėmis asmenimis.
Rengiama apklausa yra anoniminė, garantuojamas konfidencialumas. Atsakymai bus naudojami apibendrintos formos analizei parengti.
Atsakydami į kiekvieną klausimą pažymėkite Jums labiausiai tinkantį atsakymą (arba kelis atsakymus, jei prašoma kitaip) arba įrašykite savąjį.
Matematikos kaupiamojo vertinimo modelio rengėjų grupė
Dėkojame už atsakymus ir bendradarbiavimą!
Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami