Ryšių su klientais valdymo verslo organizacijose gerinimas

Mieli įmonės darbuotojai, prašau Jūsų sudalyvauti „Ryšių su klientais valdymo verslo organizacijose gerinimo" tyrime. Šio tyrimo tikslas – ištirti ryšių su klientais valdymą, siekiant jį pagerinti. Užtikriname, kad anketa yra anonimiška, Jūsų vardo ir pavardės nurodyti nereikia. Tyrimo rezultatai bus naudojami rašant baigiamąjį darbą, statistiniam apdorojimui. Jūsų nuomonė labai svarbi. Maloniai prašome atsakyti į anketoje pateiktus klausimus.

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Veiklos sritis, kurioje dirbate:

2. Jūsų pareigos įmonėje:

3. Kaip kaupiama informacija apie klientus Jūsų įmonėje? (galimi keli atsakymai)

4. Kaip pritraukiami nauji klientai Jūsų įmonėje? (galimi keli atsakymai)

5. Kaip manote, ar Jums aiškūs Jūsų klientų poreikiai?

6. Kaip gerai, pažįstate savo klientus? ( 1- labai blogai;10 - labai puikiai)

7. Kokius svarbiausius duomenis fiksuojate apie klientą? (galimi keli atsakymai)

8. Kiek klientų aptarnaujate per mėnesį ?

9. Ar daug turite pastovių klientų?

10. Kiek procentų, visų klientų, sudaro pastovūs klientai ?

11. Ar po prekių pardavimo Jūs palaikote ryšį su klientu?

12. Kaip Jūs suprantate kam yra reikalinga Ryšių su klientais valdymo sistema?

13. Ar pastebite įmonės klientų informacijos bei poreikių valdymo naudą, įvertinkite nuo 1 iki 5 ( 1-visiškai nesutinku, 5-visiškai sutinku)

Neturiu atsakymo12345
Padidėjo klientų ratas
Padidėjo apyvarta bei pelningumas
Lengviau apdoroti informaciją
Užtrunka mažiau laiko atlikti tuos pačius darbus
Geresni santykiai su klientais
Nepastebima nauda

14. Kokioje šiuo metu stadijoje Ryšių su klientais valdymo sistema Jūsų įmonėje?

15. Kiek laiko jau naudojatės Ryšių su klientais valdymo programa?

16. Kokie yra Jūsų lūkesčiai naudojantis Ryšių su klientais valdymo sistema? (galimi keli atsakymai)

17. Ar prieš įdiegiant Ryšių su klientais valdymo sistemą Jūs buvote supažindintas su šios programos nauda?

18. Kiek dėmesio Jūsų įmonė skyrė mokymams su Ryšių su klientais valdymo programa?

19. Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius, kokie svarbiausi Jūsų verslo tikslai Ryšių su klientais valdyme. Mums svarbiausia: ( 1-visiškai nesvarbu, 5 – labai svarbu)

Neturiu atsakymo 12345
Klientui pasiūlyti kokybišką, pigų produktą
Pasiūlyti kokybiškas kainą atitinkančias paslaugas bei produktą
Užmegzti glaudžius santykius su esamais ir naujais klientais
Didinti klientų lojalumą
Užtikrinti kokybišką aptarnavimą
Didinti klientų pasitenkinimą teikiamomis paslaugomis bei aptarnavimu
Kurti santykių su klientais viziją, strategiją bei tikslus
Atlikti klientų pasitenkinimo apklausą
Kaupti bei atnaujinti svarbiausią informaciją apie esamus klientus
Rinkti bei saugoti svarbiausią informaciją apie potencialius klientus
Kaupti informaciją apie susitikimus su klientais
Tiksliai apskaičiuoti kiek kainuoja kliento išlaikymas, pritraukimas bei išsaugojimas
Išsiaiškinti ar apsimoka susigrąžinti prarastą klientą
Užfiksuoti visą siųsta informaciją klientui

20. Įvertinkite teiginius apie Ryšių su klientais valdymo sistemos naudą nuo 1 iki 5 ( 1-visiškai nesutinku, 5-visiškai sutinku)

Neturiu atsakymo 1 2 3 4 5
Mūsų įmonėje Ryšių su klientais valdymo programa labai svarbi santykių su klientais palaikymu
Ryšių su klientais valdymo sistemos naudojimas labai svarbus įmonei
Sistemą teko tobulinti neatitiko poreikių bei lūkesčių
Įmonės darbuotojai intensyviai naudojasi kasdien
Ryšių su klientais valdymo žymiai pagerino klientų aptarnavimo kokybę
Ryšių su klientais valdymo pritraukė naujų klientų
Ryšių su klientais valdymo padidino klientų lojalumą

21. Ar Jūsų įmonėje yra atsižvelgiama į Ryšių su klientais valdymo naudojimo dažnumą?

22. Kiek kartų per mėnesį Ryšių su klientais sistemoje atnaujinate informaciją apie klientus?

23. Kokiems tikslams naudojama Ryšių su klientais valdymo kaupiama informacija? (galimi keli atsakymai)

24. Kiek Ryšių su klientais valdymo programos funkcionalumų naudojate (įvertinkite procentais) ir parašykite Jums svarbiausią:

25. Kiek Jums metų?

26. Jūsų lytis ?