Pasitikėjimas dirbtiniu intelektu bankų paslaugose

Gerb. Respondente,

Esu Vilniaus Universiteto, Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto, Ekonomikos IV kurso studentė. Šiuo metu rašau bakalauro baigiamąjį darbą ir atlieku tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti, kaip bankų klientai vertina dirbtinio intelekto taikymą finansinėse paslaugose, kokie veiksniai lemia jų pasitikėjimą ir kokios yra jo naudojimo patirtys. Apklausa yra anoniminė. Tyrimo rezultatai bus apibendrinti ir panaudoti šio tyrimo tikslais.

                     Ačiū už Jūsų skirtą laiką!

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Jūsų amžius: ✪

Koks yra Jūsų aukščiausias įgytas išsilavinimas? ✪

Kokios yra Jūsų vidutinės mėnesinės pajamos „į rankas“? ✪

Kokio banko paslaugomis naudojates? ✪

Koks yra jūsų banko paslaugų naudojimo dažnis? ✪

Ar jūs žinote, kas yra dirbtinis intelektas? ✪

Ar naudojate dirbtinio intelekto (DI) programas (pvz., „ChatGPT“, „Google Bard“, „Copilot“ ir kt.) savo kasdienėje veikloje? ✪

Ar esate naudojęsi dirbtinio intelekto (DI) pagrindu veikiančiomis banko paslaugomis? ✪

Jei atsakėte „Taip“, kokia buvo Jūsų patirtis?

Kiek efektyvus Jums atrodo dirbtinio intelekto sprendimų naudojimas bankų paslaugose? ✪

Kiek PATIKIMAS Jums atrodo dirbtinio intelekto sprendimų naudojimas bankų paslaugose? ✪

Kokių baimių turite dėl dirbtinio intelekto naudojimo bankuose? ✪

Ar Jums priimtina, kad banko klientų aptarnavimas būtų pilnai automatizuotas naudojant dirbtinį intelekt? ✪

Ar Jūs pasitikite dirbtinio intelekto valdomais banko chatbotais tiek pat, kiek gyvu banko konsultantu?

Ar Jums priimtina, kad dirbtinis intelektas priimtų sprendimus dėl paskolos suteikimo remiantis Jūsų finansine istorija? ✪

Ar pasitikėtumėte dirbtinio intelekto patarimais dėl investavimo ar taupymo strategijų? ✪

Ar pasitikėtumėte dirbtinio intelekto sprendimu automatiškai blokuoti Jūsų sąskaitą, jei būtų įtariamas sukčiavimas? ✪

Ar norėtumėte, kad bankas paaiškintų, kaip dirbtinis intelektas priima sprendimus dėl Jūsų finansų?

Kaip svarbi Jums yra galimybė gauti žmogaus konsultaciją, jei dirbtinis intelektas (DI) priėmė Jums nepalankų sprendimą? ✪

Ar manote, kad dirbtinis intelektas bankų sektoriuje taps patikimesnis nei žmonės per artimiausius 5 metus? ✪

Kaip vertintumėte galimybę, kad ateityje dirbtinis intelektas perimtų daugiau banko paslaugų, kurias šiuo metu teikia žmonės? ✪

Kokios yra pagrindinės priežastys, dėl kurių pasitikite arba nepasitikite dirbtinio intelekto naudojimu banko paslaugose?

Jei esate naudojęsi dirbtinio intelekto pagrindu veikiančiomis banko paslaugomis, apibūdinkite savo patirtį – kas patiko ir nepatiko, o kas kėlė nepasitikėjimą.