Sveikatingumo ir spa paslaugos

Šio tyrimo tikslas - sužinoti, kokie veiksniai padeda užsitrinti vartotojų lojalumą teikiant sveikatingumo ir spa paslaugas. Iš anksto dėkoju už atsakymus.
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar lankotės sveikatingumo ir spa centruose? ✪

2. Dėl kokių priežasčių nesilankote sveikatingumo ir spa centruose? (Atsakę pereikite prie 11 kl.)

3. Kaip dažnai lankotės sveikatingumo ir spa centruose?

4. Ar dalyvaujate spa ir sveikatingumo centrų kuriamose lojalumo programose?

5. Kokiose lojalumo programose dalyvaujate?

6. Sveikatingumo ir spa centrų lankymo priežastys. Kiekvienoje eilutėje pažymėkite vieną Jums labiausiai tinkamą atsakymą.

Tikrai taipDažniausiai taipKartaisRetaiVisiškai ne
Pailsėti nuo kasdienybės
Atsikratyti streso
Pasportuoti
Pasimėgauti kokybiškomis paslaugomis
Didelė paslaugų įvairovė
Sveikatos gerinimas
Pasinaudoti grožio procedūromis
Pasilinksminti su draugais, šeima

7. Pažymėkite, kaip atitinkamos paslaugos tenkina Jūsų poreikius.

Visiškai tenkinaReiktų tobulintiReiktų keisti iš esmės
Treniruoklių salė
Aerobika
Plaukimo baseinas
Sūkurinė vonia
Kaskados
Pirtys
Masažai
Poilsio salės

8. Įvertinkite, kaip, Jūsų nuomone, žemiau išvardinti veiksniai lemia vartotojų lojalumą.

Labai stipriaiStipriaiVidutiniškaiLabai silpnaiSilpnai
Įranga
Teikiamų paslaugų kokybė
Teikiamų paslaugų asortimentas
Kainos
Interjeras
Personalo kvalifikacija
Bendravimas
Vieta

9. Ką, Jūsų nuomone, reikėtų keisti, siekiant padidinti vartotojų lojalumą? (Pažymėkite tinkamus atsakymus)

10. Kiek, Jūsų nuomone, padidėtų sveikatingumo ir spa centrų pajamos, atsižvelgus į išvardintus veiksnius?

1 - 5%6 - 10%11 - 15%16 - 20%21% ir daugiau
Įrangos tobulinimas
Aukštesnė paslaugų kokybė
Interjero tobulinimas
Didesnis paslaugų asortimentas
Kainų koregavimas
Aukštesnė darbuotojų kvalifikacija
Geresnis bendravimas su klientais

11. Kaip galėtų padėti plėtoti sveikatingumo ir spa veiklą: Vyriausybė, savivaldybės ir privačios įmonės.