Viešojo maitinimo įmonių klientų tyrimas

Esu VGTU studentė, kuri šiuo metu rašo magistrinį darbą tema ,,Elektroninio marketingo strategijos formavimo modelis“. Siekiant išsamiai atskleisti šią temą reikalinga Jūsų pagalba. Anketa anoniminė, ją užpildysite vos per kelias minutes. Dėkoju už bendradarbiavimą ir sugaištą laiką.
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Kaip dažnai lankotės restoranuose, kavinėse, baruose? ✪

2. Koks dažniausiai Jūsų apsilankymo restorane, kavinėje, bare tikslas? ✪

3. Kas turi didžiausią įtaką restorano, kavinės, baro pasirinkimui? ✪

4. Ar teikiate pirmenybę žinomiems viešojo maitinimo tinklams? (Pvz. Čili pica, Can Can, Pizza Jazz ir t.t.) ✪

5. Ar ieškote informacijos internete apie restoranus, kavines, barus? ✪

6. Kokios informacijos Jūs dažniausiai ieškote restorano, kavinės, baro tinklapyje? ✪

7. Ieškodami informacijos apie restoranus, kavines, barus lankotės specializuotuose viešajam maitinimui skirtuose portaluose? (pvz. www.meniu.lt, www.restoranai.lt ir pan.) ✪

8. Kaip dažniausiai renkatės viešojo maitinimo įmonę, kurioje užsisakote maistą į namus? ✪

9. Ar naudojatės nuolaidų kortelėmis, kurio suteikia nuolaidą įvairių įmonių prekėms ir paslaugoms (pvz. “Laivalakio”, “Omni ID”, “Restoranai” nuolaidų kortelės) ✪

Jei į klausimą atsakėte "Ne", toliau atsakinėkite į 12 klausimą

10. Kaip ieškote informacijos apie nuolaidų kortelių teikiamas nuolaidas?

11. Nuolaida, taikoma su Jūsų turima nuolaidų kortele, nulemia restorano, kavinės, baro pasirinkimą

12. Domėdamiesi tam tikru restoranu, kavine, baru skaitote forumus, kitų klientų atsliepimus internete ir t.t.? ✪

13. Akcijos ir papildomos paslaugos skelbiamos socialiniuose tinkluose (pvz. facebook.com, one.lt, twitter.com) paskatintų Jus apsilankyti konkrečiame restorane, kavinėje, bare ✪

14. Ar yra restoranas, kavinė, baras, kuriame nuolat lankotės? ✪

Jei į klausimą atsakėte "Ne", toliau atsakinėkite į 16 klausimą

15. Kodėl Jūs tapote lojaliu šio restorano, kavinės, baro lankytoju?

16. Jums, kaip vartotojui, svarbu priklausyti/jaustis priklausomam tam tikrai grupei? (Pvz. Tam tikro išskirtinio produkto vartotojų grupei, viešojo maitinimo įstaigos nuolatinių klientų grupei ir pan.) ✪

17. Interaktyvus įmonės bendravimas su Jumis elektroninėje erdvėje skatina Jūsų lojalumą ✪

18. Kaip Jums patogiausia bendrauti su restorano, kavinės, baro administracija? ✪

19. Jūs norėtumėte gauti restoranų, kavinių, barų informaciją apie: ✪

20. Kokiu būdu Jums patogiausia gauti reklaminę informaciją ✪

21. Detali ir aiškiai pateikta reikiama informacija restorano, kavinės, baro tinklapyje padeda Jums pasirinkti šią įmonę, labiau nei kitą? ✪

22. Įmonės tinklapyje skaitote skyrelį “Apie mus” ✪

23. Pagal restorano, kavinės, baro tinklapį susidarote išankstinę nuomonę ir apie pačią įmonę ✪

24. Jums patinka ryškaus dizaino tinklapiai su dinaminiais ir garsiniais elementais ✪

25. Ar Jums patinka tinklapyje esantys reklaminio turinio žaidimai, užduotys ir galvosūkiai? ✪

26. Jus domina tinklapyje pateiktos patiekalų nuotraukos ✪

27. Ar skaitote įmonės tinklapyje pateikiamas naujienas? ✪

28. Ar stebite naujienas RSS pagalba? ✪

29. Jūsų lytis ✪

30. Jūsų amžius ✪

31. Jūsų vidutinės mėnesio pajamos ✪