Pasirinkimo motyvų pirkti turguje ar prekybos centre tyrimas

Įvairūs veiksniai lemia pasirinkimą apsipirkinėt tam tikroje vietoje: atstumas, gaunamos pajamos , amžius, lytis, pomėgiai ir kita. Vis dėlto iš pirmo žvilgsnio sunku nustatyti ryšį tarp šių veiksnių bei padaryti išankstines išvadas.  Todėl norėtume jūsų pagalbos - užpildyta anketa padės tirti šią problemą. Tyrimo tikslas - Palyginti pirkėjų pasirinkimo pirkti skirtingose vietose motyvus.

 

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Kur dažniausiai apsiperkate? ✪

2. Kaip dažnai tą darote? ✪

3. Kokiu laiku dažniausiai apsipirkinėjate? ✪

4. Kur jums maloniau apsipirkti? ✪

5. Ką dažniausiai perkate turguje/prekybos centre? ✪

Turgus Prekybos centras
Maisto produktai ir gėrimai
Drabužiai
Avalynė
Namų apyvokos daiktai
Buitinė technika
Kita

6. Kokiame prekybos centre jūs dažniausiai apsipirkinėjate? ✪

7. Kokie veiksniai daro įtaką jūsų apsipirkimo vietos pasirinkimui? ✪

8. Kokiu būdu dažniausiai vykstate apsipirkti? ✪

9. Kiek vidutiniškai apsiperkant išleidžiate pinigų per mėnesį ? ✪

NeišleidžiuIki 100 Lt100-200 Lt200-300 Lt300-500 Lt500 ir daugiau Lt
Maistui ir gėrimams
Namų apyvokos daiktams
Drabužiams ir avalynei
Buitinei technikai
Kitos išlaidos

10. Kaip reaguojate į naujai atsiradusią prekę? ✪

11. Kaip vertinate pateikiamą reklamą norint privilioti pirkėjus į tam tikrą prekybos vietą? ✪

12. Ar jums asmeniškai reklama daro įtaką prekybos vietos pasirinkimui? ✪

13. Ar šiuo metu jus tenkina prekybos vietų skaičius jūsų gyvenamojoje vietoje? ✪

14. Jūsų gyvenamoji vieta ✪

15. Jūsų gaunamos pajamos per mėnesį ✪

16. Dabartinė jūsų veikla ✪

17. Jūsų lytis? ✪

18. Jūsų amžius? ✪