Sporto ir laisvalaikio centro „Neo Kaunas“ teikiamų paslaugų kokybės vertinimas

Gerb. respondente, atlieku tyrimą apie sporto ir laisvalaikio centro „Neo Kaunas“ teikiamų paslaugų kokybės vertinimą, tai padėtų identifikuoti Jūsų poreikius bei nustatyti spragas paslaugų teikimo srityje. Anketa anoniminė, todėl tikiuosi, jog Jūsų atsakymai padės gauti teisingus ir objektyvius tyrimo rezultatus. Jūsų bendradarbiavimas, užpildant šią anketą, yra labai svarbus! Dėkoju ir linkiu sėkmės!
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Jūsų išsilavinimas:

4. Jūsų užimtumo statusas:

5. Jūsų pajamos per mėnesį:

6. Kiek laiko naudojatės šiomis paslaugomis?

7. Kaip dažnai naudojatės paslaugomis?

8. Lyginant su kitomis paslaugomis, kuriomis Jums teko naudotis, šios teikiamos paslaugos yra...

9. Apibendrintai vertinant sporto ir laisvalaikio centro paslaugas, galite pasakyti, kad teikiamomis paslaugomis esate:

10. Vertinant teikiamas paslaugas, nurodykite, ar sutinkate su šiais teiginiais?

1 – visiškai nesutinku2 – iš dalies nesutinku3 – nei sutinku nei nesutinku4 – iš dalies sutinku5 - visiškai sutinku
Paslaugų kokybė atitiko paslaugų kainą
Paslaugos atitiko tai, kas buvo siūloma
Paslaugos atitiko poreikius
Paslaugomis paprasta naudotis
Paslaugos už konkurencingą kainą

11. Kiek Jums svarbios išvardintos charakteristikos, naudojantis šiomis paslaugomis?

1 – visiškai nesvarbu2 – nėra labai svarbu3 – iš dalies svarbu4 – labai svarbu5 – ypač svarbu
Paslaugų kokybė
Paslaugų kaina
Patirtis, prieš naudojantis paslauga
Patirtis, gauta pasinaudojus paslauga

12. Ar rekomenduotumėte šias paslaugas kitiems?

13. Ar naudositės šiomis paslaugomis ateityje?

Prašome skaičiais nuo 1 iki 5 įvertinti pateiktų faktorių svarbumą tiriant sporto ir laisvalaikio paslaugų kokybę.

1 - visiškai nesvarbu2 - nesvarbu3 - gana svarbu4 - svarbu5 - labai svarbu
Atsižvelgiama į specialius kliento pageidavimus
Paslaugos teikimo kokybė nepriklausomai nuo laiko bei asmens
Darbuotojai noriai ir skubiai aptarnauja klientą
Paslaugos suteikiamos laiku
Į klientų poreikių tenkinimą reaguojama skubiai ir pagarbiai
Pagarbiai elgiamasi su kliento asmeniniais daiktais
Darbuotojų apranga yra švari ir tvarkinga
Mandagus ir malonus klientų aptarnavimas
Darbuotojai bendrauja su klientu ta kalba, kurią jis moka
Gebėjimas įžvelgti visus klientų norus
Maloniai supažindinama su paslaugos kainomis
Pagarbus supažindinimas su teikiamomis paslaugomis
Pasitikite asmeninių daiktų priežiūra
Manote, kad suteikta informacija yra tikra, neiškraipyta
Jūs pasitikite šia organizacija ir jos reputacija
Darbuotojai turi pakankamai žinių, kad atsakytų į visus klientų klausimus
Nuolatinių klientų pažinimas
Konkrečių klientų reikalavimų žinojimas
Stengiamasi išsiaiškinti kliento poreikius su juo bendraujant
Nepriekaištinga kontaktinio asmens apranga
Galima laisvai naudotis materialinėmis galimybėmis
Darbuotojų elgesys teikia klientams pasitikėjimo