UAB "Johnson & Johnson" logistikos padalinio klientų aptarnavimo paslaugų kokybės tyrimas

Gerbiami klientai, šia apklausa siekiame sužinoti Jūsų nuomonę apie UAB “Johnson & Johnson” logistikos skyriaus klientų aptarnavimo paslaugų kokybę. Tai leistų identifikuoti Jūsų poreikius, bei užpildyti logistikos skyriuje esančias spragas. Anketa yra anoniminė, todėl konfidencialumas garantuotas! Malonėkite atsakyti į žemiau pateiktus klausimus. Jūsų pastabos, žemiau esančiame laukelyje, būtų labai vertingos. Pildydami anketą užtruksite tik 10 minučių! Prie [1 – 18 ] teiginių prašome Jūsų įvertinti kiekvieno iš teiginių: • Lūkesčius – ko tikitės iš UAB „Johnson & Johnson“; • Pasitenkinimą – kurį Jums suteikia UAB „Johnson & Johnson“. Įvertinkite skalėje nuo 1 iki 10, kur 1 – reiškia „visiškai nesutinku“,o 10 – „visiškai sutinku“. Likusius [19 – 35 ] klausimus atsakykite taip, kaip nurodyta prie kiekvieno klausimo. Ačiū!
UAB "Johnson & Johnson" logistikos padalinio klientų aptarnavimo paslaugų kokybės tyrimas
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Kai Johnson & Johnson pažada pristatyti produktus laiku, ji taip ir padaro. ✪

1 - "visiškai nesutinku", 10 - "visiškai sutinku"
12345678910
Lūkesčiai
Pasitenkinimas

2. Kai turiu problemą, Johnson & Johnson klientų aptarnavimo specialistai rodo nuoširdžias pastangas jai išspręsti ✪

1 - "visiškai nesutinku", 10 - "visiškai sutinku"
12345678910
Lūkesčiai
Pasitenkinimas

3. Johnson & Johnson klientų aptarnavimo specialistai atlieka paslaugas tuo laiku, kaip ir buvo žadėta ✪

1 – „visiškai nesutinku“, 10 – „visiškai sutinku“
12345678910
Lūkesčiai
Pasitenkinimas

4. Johnson & Johnson klientų aptarnavimo skyrius informuoja vartotojus apie tai, kada paslauga bus atlikta. ✪

1 – „visiškai nesutinku“,10 – „visiškai sutinku“
12345678910
Lūkesčiai
Pasitenkinimas

5. Johnson & Johnson logistikos skyriaus specialistai aptarnauja greitai ✪

1 – „visiškai nesutinku“,10 – „visiškai sutinku“
12345678910
Lūkesčiai
Pasitenkinimas

6. Johnson & Johnson klientų aptarnavimo skyrius niekada nėra per daug užsiėmęs, kad atsakytų į man iškilusius klausimus ✪

1 - "visiškai nesutinku", 10 - "visiškai sutinku"
12345678910
Lūkesčiai
Pasitenkinimas

7. Įmonės klientų aptarnavimo specialistai visada noriai padeda išspręsti iškilusias problemas ✪

1 - "visiškai nesutinku", 10 - "visiškai sutinku"
12345678910
Lūkesčiai
Pasitenkinimas

8. Jaučiuosi saugus(-i) ir užtikrintas(-a) užsakydamas(-a) prekes per Johnson & Johnson klientų aptarnavimo specialistus ✪

1 - "visiškai nesutinku", 10 - "visiškai sutinku"
12345678910
Lūkesčiai
Pasitenkinimas

9. Įmonės klientų aptarnavimo specialistai visada paslaugūs ✪

1 - "visiškai nesutinku", 10 - "visiškai sutinku"
12345678910
Lūkesčiai
Pasitenkinimas

10. Johnson & Johnson klientų aptarnavimo specialistai turi pakankamai žinių, kad atsakytų į mano klausimus ✪

1 - "visiškai nesutinku", 10 - "visiškai sutinku"
12345678910
Lūkesčiai
Pasitenkinimas

11. Galite drąsiai šią įmonę rekomenduoti kolegoms ✪

1 - "visiškai nesutinku", 10 - "visiškai sutinku"
12345678910
Lūkesčiai
Pasitenkinimas

12. Įmonės klientų aptarnavimo specialistai suteikia Jums individualų dėmesį ✪

1 - "visiškai nesutinku", 10 - "visiškai sutinku"
12345678910
Lūkesčiai
Pasitenkinimas

13. Johnson & Johnson logistikos skyriaus darbuotojai supranta ypatingus Jūsų poreikius ✪

1 - "visiškai nesutinku", 10 - "visiškai sutinku"
12345678910
Lūkesčiai
Pasitenkinimas

14. Johnson & Johnson pristatomos prekės yra vizualiai patraukliame įpakavime ✪

1 - "visiškai nesutinku", 10 - "visiškai sutinku"
12345678910
Lūkesčiai
Pasitenkinimas

15. Įmonės pristatomi produktai yra saugiame įpakavime ✪

1 - "visiškai nesutinku", 10 - "visiškai sutinku"
12345678910
Lūkesčiai
Pasitenkinimas

16. Įmonės aptarnaujančio personalo darbo laikas Jums yra patogus ✪

1 - "visiškai nesutinku", 10 - "visiškai sutinku"
12345678910
Lūkesčiai
Pasitenkinimas

17. PVM Sąskaitos Faktūros ir važtaraščiai yra teisingi ir aiškūs, o terminai juose yra suprantami ✪

1 - "visiškai nesutinku", 10 - "visiškai sutinku"
12345678910
Lūkesčiai
Pasitenkinimas

18. Prekių pristatymo paslaugas atliekančios greitų siuntų kurjerinės kompanijos “DHL” darbuotojai tvarkingai atlieka savo darbą, yra malonūs ir paslaugūs ✪

1 - "visiškai nesutinku", 10 - "visiškai sutinku"
12345678910
Lūkesčiai
Pasitenkinimas

19. Kokios informacijos, susijusios su logistika, Jums labiausiai trūksta? (Pasirinkite vieną ar daugiau Jums tinkamų atsakymo variantų ✪

Pasirinkite vieną ar daugiau Jums tinkamų atsakymo variantų

20. Labai prašome pakomentuoti, prieš tai pasirinkto klausimo variantą (-us)

21. Kokių maksimalių pristatymo terminų pageidaujate iš Johnson & Johnson? ✪

Įvardinkite dienomis

22. Kas, Jūsų manymu, logistikos skyriaus veikloje turėtų būti patobulinta? ✪

Pasirinkite vieną ar daugiau Jums tinkamų atsakymo variantų

23. Labai prašome pakomentuoti, prieš tai pasirinkto klausimo variantą (-us)

24. Kaip vertinate Johnson & Johnson logistikos skyriaus darbą, lyginant su kitais tiekėjais? ✪

1-labai blogai, 10-labai gerai

25. Įvertinkite Johnson & Johnson logistikos skyriaus klientų aptarnavimo lygio kitimą per pastaruosius 2 metus? ✪

-5 labai pablogėjo, 0-nepakito, 5-labai pagerėjo

26. Ar Jums per pastaruosius metus teko patirti nemalonumų su logistikos klientų aptarnavimo skyriumi? ✪

Jeigu ne, pereikite prie 29 klausimo.

27. Jeigu į prieš tai esantį klausimą atsakėte Taip, tai dėl kokių priežaščių kilo nemalonumų?

28. Jeigu galite pakomentuokite prieš tai pasirinkto klausimo variantą (-us)

29. Ar Jūsų problema buvo išspręsta?

Prašau pakomentuokite, jeigu į prieš tai esantį klausimą, atsakėte "Ne"

30. Ar Jūs buvote patenkintas/a problemos sprendimu?

31.Kiek laiko užsisakinėjate prekes iš Johnson & Johnson? ✪

Įvardinkite metais

32.Jūs naudojate: (T-taip, N-ne) ✪

T-taip, N-ne
TN
bendruosius chirurginius ir neurochirurginius instrumentus
chirurginius siūlus ir tinklelius
Intervencinės kardiologijos priemones
kitus chirurginius instrumentus
laparoskopinius instrumentus
ortopedinius implantus

Jeigu prieš tai esančiame klausime nebuvo Jums tinkamo varianto, arba Jūs naudojate kažką, kas nebuvo paminėta, parašykite čia

33.Kokiu būdu dažniausiai užsakote produktus? ✪

Jeigu prieš tai esančiame klausime pasirinkote atsakymo variantą "kita" prašau įvardinkite kokiais kitais būdais užsakote prekes?

34. Jūsų pareigos ✪

Jeigu prieš tai esančiame klausime pasirinkote atsakymo variantą "kita" prašau įvardinkite savo pareigas čia:

35. Jūs dirbate ✪

Jeigu prieš tai esančiame klausime pasirinkote atsakymo variantą "kita" prašau įvardinkite kokioje institucijoje dirbate

Labai dėkojame už Jūsų laiką ir atsakymus! Jeigu turite, komentarų maloniai prašome Juos išreikšti čia! Ačiū!