Reklamos poveikis pirkėjų elgesiui

Gerbiamas (-a) Respondente,

kviečiame dalyvauti tyrime, kuriuo siekiama ištirti vartotojų elgsenos ir reklamos komunikacijos su vartotojais tam tikrus aspektus. Tyrimo rezultatai bus naudingi papildant turimas žinias ir leis praplėsti mokslines įžvalgas šių dienų kontekste.

Anketa yra anoniminė, apklausos rezultatai bus apibendrinti ir panaudoti tik mokslo tikslais.

Dėkojame už nuoširdžius atsakymus, kurie leidžia vertinti naujausias įžvalgas aptariant rinkodaros ir reklamos mokslo sritis!

 

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Jūsų amžius:

Jūsų lytis:

Jūsų gyvenamasis miestas:

Jūsų vidutinės pajamos per mėnesį:

Jūsų išsilavinimas:

Remdamasis (-i) savo patirtimi, įvertinkite tam tikrų produktų (paslaugų) grupių pirkimų dažnį.

kartą per dienąkartą per savaitędu kartus per savaitękartą per 2 savaiteskartą per mėnesįkartą per ketvirtįkartą per pusmetįkartą per metus
Food
Clothing, shoes, other clothing items
Household equipment
Mobile devices
Cosmetics, perfume
Body care products
Hohousehold items, care products
Leisure, entertainment services

Prieš eidamas (-a) apsipirkti:

Rinkdamasis (-i) įsigyti prekę, kokį veiksnį pirmiausia vertinate?

Ar einate apsipirkti, kai jūsų nuotaika yra bloga?

Kai apsipirkinėjate būdamas (-a) blogos nuotaikos:

Ar jūs manote, kad priimate racionalius sprendimus pirkimo metu?

Ar būna, kad jus užvaldo emocijos atėjus apsipirkti ir jūs perkate tai, kas jums malonu tą akimirką įsigyti?

Ar grįžęs iš apsipirkimo vietos jaučiatės įsigijęs nereikalingų daiktų?

Ar jums svarbu naudotis tais pačiais prekių ženklų produktais kaip ir jūsų artimieji, draugai?

Kaip dažnai perkate nežinomų prekės ženklų produkciją?

Remdamasis (-i) savo patirtimi, įvertinkite pateiktus teiginius:

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei nesutinku, nei sutinkuSutinkuVisiškai sutinku
I monitor my expenses.
I am doing well in achieving my long-term financial goals.
I know exactly what I need before I go shopping.
Before buying, I always consider the consequences of the purchase.
When I spend time with friends, I count my expenses.
I am able to resist temptations to stick to my planned budget goals.
I am able to say "no" to impulsive purchases.
It is important for me to control my expenses.
I spend my money responsibly.

Įvertinkite toliau pateiktus teiginius:

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei nesutinku, nei sutinkuSutinkuVisiškai sutinku
I immediately buy a product or service if I find it useful.
I buy more products (services) than I planned.
I buy things I hadn't even thought about before I went shopping.
Store consultants easily convince me to buy products (services) that I did not plan to purchase.
I enjoy unplanned shopping.
I buy a product (service) to improve my mood.
I enjoy shopping spontaneously.
I buy things based on my mood at the time.

Pažymėkite savo sutikimą/nesutikimą su pateiktais teiginiais (skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 – visiškai nesutinku, o 5 – visiškai sutinku,

12345
When I go to the grocery store hungry, I buy more food than I planned.
The music in grocery stores relaxes me and I don't rush to shop.
The lack of windows in grocery stores allows me to shop without rushing because I don't feel the time change.
When I enter the grocery store, I immediately go to the shelves where the products I need are placed.
When I enter a grocery store, I always walk through it from beginning to end.

Prašau išreikšti sutikimą/nesutikimą (skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 – visiškai nesutinku, o 5 – visiškai sutinku) su teiginiais apie maisto produktų išdėstymo parduotuvėje veiksnius

12345
I am attracted to unique, creative ways of arranging products.
I choose food items placed on the bottom shelves.
I choose food items placed on the top shelves.
I choose food items places on the middle of shleves.
I am inclined to buy food products displayed on advertising stands.
When waiting in line at the checkout, I tend to buy the products displayed at the checkout.

Prašau išreikšti sutikimą/nesutikimą (skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 – visiškai nesutinku, o 5 – visiškai sutinku) su teiginiais apie įvairių pirkimo skatinimo priemonių įtaką impulsyviems pirkimams.

12345
I tend to buy products that are on sale or have a discount.
I tend to buy food products that come with freebies.
I tend to buy food items presented during tastings, even though I didn't plan to buy them beforehand.
I tend to buy unplanned food items to enter an organized competition or lottery.
I tend to buy food products advertised over the store's loudspeakers.
If I pick up a product to get a better look at it, I'm likely to buy it..
Visual advertising with reduced price product offers encourages me to buy the advertised food products
Visual advertising with regular price product offers encourages me to buy the advertised products

Ar esate pirkę produktą, paslaugą, reklamuojamą nuomonės formuotojų (influencerių)?

Pamatyta reklama dažniausiai sugundo pirkti:

Dažniausiai perku šiuos reklamuojamus maisto produktus:

Jus reklama labiau įtikina:

Labiausiai dėmesį patraukia reklama (pasirinkite iki 5 variantų):

Įvertinkite reklamos požymius, kurie dažniausiai pritraukia vartotojų dėmesį skalėje nuo 1 iki 5 (kur 1 – labai pritraukia dėmesį, o 5 – visiškai nepritraukia dėmesio):

12345
Filmed image
Pictures
Animation
Idea
Design
Text
Color
Music
Backround sound
Advertising characters
Voise-over

Įvertinkite pakuotės dizaino, spalvingumo įtaką renkantis prekes.

Ar reklama jums daro poveikį pasirenkant produktą, prekės ženklą?

Ar galima tikėti reklama?

Ar reklama padeda išsirinkti ir nusipirkti produktų, paslaugų?

Kam, jūsų nuomone, reikalinga reklama?

Ar manote, kad jūsų pirkimo veiksmams reklama nedaro įtakos?

Įvardykite pirmus 5 prisimintus prekės ženklus, kurių produktus turite namie. ✪

Įvardykite įsimintiniausią reklamą. Kodėl ji įsiminė jums? ✪