Anketa, skirta ikimokyklinės ugdymo įstaigas lankančių ugdytinių tėvams 2024

Mieli Tėveliai, mūsų mokykla vykdanti ikimokyklinį, priešmokyklinį ir neformalųjį ugdymą, atlieka veiklos kokybės įsivertinimą.  Mums labai svarbi Jūsų nuomonė, pasiūlymai, kad galėtume tobulinti vaiko ugdymo kokybę. Apklausa yra anoniminė, gautus atsakymus apibendrinsime įsivertinimo ataskaitoje. Dėkojame Jums už pagalbą.

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Jums pateikiami teiginiai, kurie padeda įvertinti vaiko gerovę. Labiausiai Jums tinkantį atsakymą pažymėkite.

Visiškai nesutinkuIš dalies nesutinkuIš dalies sutinkuVisiškai sutinkuNežinau
Mano vaikas į mokyklą eina su džiaugsmu
Mano vaikas mokykloje gerai sutaria su grupės vaikais
Jaučiu, kad mano vaikas yra saugus mokykloje
Mano vaikas mokykloje mokomas elgtis pagarbiai, laikytis taisyklių
Grupės taisyklės pateiktos visiems vaikams suprantamais būdais
Esu supažindinta(-as) su grupės taisyklėmis
Mano vaikas mokykloje dalinasi žaislais, knygelėmis
Mano vaikas pastebi, kai kitas vaikas grupėje yra liūdnas, nusiminęs, kai jam reikalinga pagalba
Mano vaikas mokykloje skatinamas domėtis savo šeimos istorija, tradicijomis
Mokytojas su manimi aptaria nerimą sukėlusius ženklus vaiko elgesyje

2. Išvardinti teiginiai padeda įvertinti ugdymo(si) aplinkas mokykloje, grupėje, kurią lanko Jūsų vaikas. Labiausiai Jums tinkantį atsakymą pažymėkite

Visiškai nesutinkuIš dalies nesutinkuIš dalies sutinkuVisiškai sutinkuNežinau
Grupės fizinė aplinka saugi ir pritaikyta vaikų poreikiams
Grupės aplinka estetiška, neperkrauta, primena namų aplinką
Grupės aplinkoje gausu vaizdinės informacijos (plakatų, žemėlapių, knygų, nuotraukų ir kt.)
Vaikų darbai eksponuojami grupės / mokyklos aplinkoje
Mokyklos kieme yra vaikų žaidimų aikštelės, kurių įranga tvarkinga, saugi
Mokyklos lauko erdvės pritaikytos visapusiškam vaikų ugdymuisi
Mano vaikas pasitiki mokytoju, žino, kad jis pagelbės, kai tik prireiks jo pagalbos
Užtikrinamas vaikų gyvenimo mokykloje ir namuose tęstinumas (vaikai gali iš namų atsinešti mėgstamus žaislus, kurie padeda jiems užmigti ar nusiraminti ir pan.)
Mokykloje puoselėjamos tradicijos, organizuojamos bendros su tėvais šventės (gimtadienių, valstybinės, kalendorinės ir pan.)
Mokykloje organizuojamos bendros su tėvais išvykos, renginiai
Mokykloje sudarytos sąlygos mano vaiko poreikių tenkinimui ir gabumų plėtojimui
Ugdymosi erdvių kūrimas ar modifikavimas aptariamas kartu su tėvais
Grupėje yra vaikų amžiui tinkamų skirtingos paskirties priemonių, IKT

3. Išvardinti teiginiai apie mokytojo bendravimą su Jumis dėl vaiko pasiekimų. Pažymėkite Jums tinkantį atsakymą

Visiškai nesutinkuIš dalies nesutinkuIš dalies sutinkuVisiškai sutinkuNežinau
Bendraudamas su mokytoju suteikiu informacijos apie savo vaiko stiprybes ir pomėgius
Su mokytoju aptariu vaiko pasiekimus ir daromą pažangą
Mokytojas informuoja mane apie vaikui kylančias problemas ir aiškinasi kaip jas sprendžiame
Mokytojas reguliariai informuoja mane apie vaiko pasiekimus, daromą pažangą
Informacija apie vaiko pasiekimus ir pažangą suteikiama vadovaujantis konfidencialumo principu

4. Išvardinti teiginiai apibūdina mokytojo bendravimą tėvais. Pagalvokite, kiek tai būdinga Jūsų bendravimui su vaiko mokytoja ir pažymėkite Jums tinkantį atsakymą

Visiškai nesutinkuIš dalies nesutinkuIš dalies sutinkuVisiškai sutinkuNežinau
Mokytojas su manimi visada elgiasi etiškai, pagarbiai
Mokytojas kviečia tėvus į grupę vesti ugdomąjį renginį (papasakoti apie savo profesijas, mėgstamas veiklas ir vaikystės knygas, keliones ir kt.)
Bendrų veiklų metu sudaro galimybes šeimoms geriau pažinti vieni kitus
Mokytojas skatina tėvus keistis informacija gyvai ir interneto forumuose
Mokytojas gerbia mano šeimos privatumą ir tik gavęs sutikimą, dalinasi informacija apie vaiką su kitais specialistais
Mokytojas leidžia susipažinti tik su mano vaiko pasiekimų aplanku ar kitais asmeniniais duomenimis
Mokytojas aptaria su tėvais numatomus ugdymo tikslus, ugdymo programą, naudojamus metodus, bendras taisykles, kurių reikėtų laikytis, atėjus į grupę, kokiais būdais ir kokiu dažnumu bus keičiamasi informacija
Mokytojas kviečia tėvus dalyvauti rengiant grupės veiklos planus
Kartu su mokytoju aptariame trumpalaikius ir ilgalaikius vaiko ugdymosi tikslus
Su mokytoju sutariame, kokiu dažnumu ir kokios apimties gausiu informaciją apie vaiko pasiekimus ir daromą pažangą
Susidūrus su sunkumais, mokytojas parodo empatiją ir rūpestį, nuramina, pateikia informacijos, idėjų ar pasiūlo pagalbą
Mokykloje vykdomos tėvų švietimo programos, dalijamasi pedagogine literatūra, nuorodomis į naudingus informacijos šaltinius
Esu informuotas apie mokytojo naudojamas veiksmingas ugdymo strategijas ir priemones
Esant poreikiui, mano vaikas gali gauti reikalingą mokykloje dirbančių specialistų pagalbą
Tėvai yra informuoti apie vaikui naudingas paslaugas ir už mokyklos ribų

5. Pateikiami teiginiai apibūdina mokyklą. Pagalvokite, kiek tai būdinga mokyklai, kurią lanko Jūsų vaikas ir pažymėkite Jums tinkantį atsakymą

Visiškai nesutinkuIš dalies nesutinkuIš dalies sutinkuVisiškai sutinkuNežinau
Mokykla yra kūrybinga, taiko švietimo naujoves, dalyvauja įvairaus lygio projektuose
Tėvai kviečiami dalyvauti rengiant strateginius, metinius planus, ugdymo programą, ugdomosios veiklos planus
Mokykloje įgyvendinamos vaikams ir tėvams skirtos priemonės vaikų adaptacijos laikotarpiui / perėjimui į pradinį ugdymą palengvinti
Tėvai dalyvauja mokyklos veiklos įsivertinime
Su tėvais tariamasi dėl mokyklos veiklos tobulinimo
Tėvai supažindinami su mokyklos veiklos įsivertinimo / išorinio vertinimo rezultatais
Mokyklos savivalda aktyvi
Mokyklos savivaldoje sprendimai priimami skaidriai
Mokykla renka vaikų / tėvų pasiūlymus, kaip gerinti mokyklos aplinką, ugdymo procesą, bendradarbiavimo būdus

6. Parašykite, ką Jūs norėtumėte pakeisti mokykloje, ką pasiūlytumėte tobulinti.