AB "Swedbank" banko teikiamų paslaugų ir klientų aptarnavimo kokybės vertinimo analizė

Sveiki, mes esame Kauno Technologijos Universiteto 3 kurso Ekonomikos/Marketingo studentai. Atliekame kursinio darbo tyrimą apie "Swedbank" banko teikiamų paslaugų ir klientų aptarnavimo kokybę. Maloniai kviečiu skirti šiek tiek laiko ir sudalyvauti apklausoje, atsakyti į visus pateiktus klausimus.

Ačiū už skirtą laiką.

AB "Swedbank" banko teikiamų paslaugų ir klientų aptarnavimo kokybės vertinimo analizė
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Kaip dažnai tenka naudotis "Swedbank paslaugomis? (Jei nesinaudojate, anketos nepildyti)

2. Kokie veiksniai lemia Jūsų pasitenkinimą aptarnavimu?

3. Ar vykdant bankinę operaciją "Swedbank" banke, iš Jūsų buvo prašoma asmens dokumento?

4. Ar jus aptarnaujantis darbuotojas buvo tvarkingas? (Drabužiai, išvaizda)

5. Kurie veiksniai Jums svarbiausi naudojantis "Swedbank" banko teikiamomis paslaugomis? Nurodykite pagal svarbą

1 – Visiškai nesvarbu2 – Nesvarbu3 – Nei svarbu, nei nesvarbu, 4 – Svarbu5 - Labai svarbu
Aptarnaujantis personalas
Patogus darbo laikas
Banko prieinamumas
Darbuotojų kompetencija
Paslaugų ir aptarnavimo mokesčių kainos
Malonus aptarnavimas
Paslaugų įvairovė
Teikiamų paslaugų aiškumas
El. bankininkystės paslaugos
Geri banko veiklos rodikliai
Paslaugų kokybė
Gilinimasis į kliento poreikius, jų patenkinimas
Laukimo laikas kol aptarnaus
Geras banko įvaizdis

6. Kaip vertinate šiuos profesionalaus aptarnavimo lygmenis "Swedbank" banke?

1 – Blogai2 – Patenkinamai3 – Vidutiniškai4 – Gerai5 – Puikiai
Darbo organizavimas
Kliento aptarnavimas
Probleminės situacijos valdymas
Bendravimas gyvai
Bendravimas ryšio priemonėmis (internetas, telefonas)

7. Įvertinkite "Swedbank" banko teikiamas paslaugas pagal nurodytus kriterijus:

1 – Blogai2 – Patenkinamai3 – Vidutiniškai4 – Gerai5 – Puikiai
Kaina
Paslaugų įvairovė
Lankstumas
Paslaugų kokybė
El. Bankininkystė

8. Jūsų lytis:

9. Jūsų amžius:

10. Vidutinės mėnesinės pajamos

11. Jūsų išsilavinimas:

12. Jūsų socialinė padėtis: