VARTOTOJO SUVOKIAMOS VERTĖS DIMENSINĖ STRUKTŪRA: MAŽMENINIO PREKYBOS DRABUŽIAIS TINKLO „H & M“ TYRIMAS

Klaipėdos universiteto Socialinių mokslų fakulteto studentė, rengdama magistro baigiamąjį darbą tiria, kokios vartotojo suvokiamos vertės dimensijos būdingos mažmeninės prekybos drabužiais tinklo „H&M“ vartotojų suvokiamai vertei. Prašau Jūsų atidžiai užpildyti klausimyną, kadangi Jūsų išsakyta nuomonė lems šios analizės išvadų teisingumą.  Jūsų nuomone teisingą atsakymą pažymėkite kryželiu ar pabraukiant.

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar lankotės mažmeninės prekybos drabužiais tinklo „H&M“ Klaipėdos miesto parduotuvėje?

2. Skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 reiškia visiškai neigiamą nuomonę, o 5 – visiškai teigiamą, pažymėkite savo nuomonę pateiktų teiginių atžvilgiu. Jei pateikto teiginio atžvilgiu neturite nuomonės, žymėkite 0.

012345
Parduotuvės patalpos yra įrengtos skoningai ir užtikrina malonų apsipirkimą
Parduotuvėje švaru ir tvarkinga
Parduotuvėje yra erdvu, interjeras šiuolaikiškas
Lengva ir paprasta rasti reikalingą prekę (-es)
Darbuotojai gerai išmano savo darbą
Darbuotojų teikiama informacija visuomet nauja ir išsami
Darbuotojų teikiama informacija naudinga ir vertinga
Klientų aptarnavimas mane tenkina
Prekių kokybė atitinka mano lūkesčius
Apsiperkant nuolat jaučiama kokybė
Kokybės santykis atitinka prekių kainą
Aptarnavimo kokybė atitinka lūkesčius
Prekių kaina yra adekvati
Sumokama kaina už parduotas prekes ir suteiktą aptarnavimą yra pagrįsta
Aš esu laiminga apsirikdama šioje parduotuvėje
Apsiperkant parduotuvėje jaučiuosi atsipalaidavusi
Darbuotojai suteikia teigiamų emocijų
Darbuotojai manęs neerzina
Socialiniu požiūriu viskas tinkamai apgalvota
Tai, jog lankausi čia, atrodo normalu žmonėms, su kuriais bendrauju

3. Kiek kartų per sezoną lankotės mažmeninės prekybos drabužiais tinklo „H&M“ parduotuvėje Klaipėdoje?

4. Jūsų lytis:

5. Jūsų amžius:

6. Vidutinė pajamų suma, tenkanti vienam Jūsų šeimos nariui per mėnesį: