Prekės ženklo „Neregėta Lietuva“ įvedimo į rinką ypatumai
ANKETA
Maloniai kviečiame dalyvauti apklausoje, tiriant vartotojų poreikius. Tyrimo tikslas: išsiaiškinti efektyviausią spaudos reklamos būdą, kuris labiausiai gali paveikti vartotoją. Jūsų atsakymai padės ištirti vartotojo poreikius bei atlikti diplominio darbo prekės ženklo „Neregėta Lietuva“ įvedimo į rinką ypatumų tyriamąjį dalį. Tyrimo rezultatai bus pristatyti Vilniaus Tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos reklamos vadybos studijų programos profesinio bakalauro darbe. Anketa anoniminė, o atsakymai bus pateikti apibendrinant. Perskaitę klausimą, pažymėkite atsakymą varnele arba atsakykite raštu tam skirtoje vietoje. Atsakykite į klausimus kiek įmanoma išsamiau ir nuoširdžiau. Iš anksto dėkoju už atsakymus ir Jūsų pagalbą.
RV 8/2 grupės studentas Donatas . E-paštas: [email protected]