Prekės ženklo „Neregėta Lietuva“ įvedimo į rinką ypatumai

ANKETA Maloniai kviečiame dalyvauti apklausoje, tiriant vartotojų poreikius. Tyrimo tikslas: išsiaiškinti efektyviausią spaudos reklamos būdą, kuris labiausiai gali paveikti vartotoją. Jūsų atsakymai padės ištirti vartotojo poreikius bei atlikti diplominio darbo prekės ženklo „Neregėta Lietuva“ įvedimo į rinką ypatumų tyriamąjį dalį. Tyrimo rezultatai bus pristatyti Vilniaus Tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos reklamos vadybos studijų programos profesinio bakalauro darbe. Anketa anoniminė, o atsakymai bus pateikti apibendrinant. Perskaitę klausimą, pažymėkite atsakymą varnele arba atsakykite raštu tam skirtoje vietoje. Atsakykite į klausimus kiek įmanoma išsamiau ir nuoširdžiau. Iš anksto dėkoju už atsakymus ir Jūsų pagalbą. RV 8/2 grupės studentas Donatas . E-paštas: [email protected]
Rezultatai yra viešai prieinami

Kuris lietuviškas nuotraukų albumų leidinys labiausiai jums žinomas ?

Ar teko girdėti ką nors apie knygą Neregėta Lietuva ? ✪

Ar turite knygą Neregėta Lietuva ?

Kodėl neturite knygos Neregėta Lietuva ?

Kur teko matyti –girdėti apie albumą Neregėta Lietuva?

Kuris būdas būtų jums priimtiniausias norint įsigyti knygą ?

Kas skatina (-o) įsigyti albumą Neregėta Lietuva ?

Ar Neregėta Lietuva jums atspindi visą Lietuvos grožį?

Kas gali daryti įtaką perkant knygą Neregėta Lietuva ?

Ar domina jus foto albumai tokie kaip Neregėta Lietuva ?

Kaip vertinate knygą Neregėta Lietuva kaip verslo dovaną ?

Kaip vertinate sumanymą visiems 12-tokams padovanoti knygą Neregėta Lietuva vidurinės mokyklos baigimo proga ?

Kaip vertinate jus. kad ši knyga yra išversta į užsienio kalbas ?