Vartotojų apklausa
Sveiki, Labai reikia Tavo pagalbos, užtruksi tik keletą minučių, o man labai pagelbėsi. Tai apklausa apie UAB Lietuva Statoil marketingo veiklą.
Rezultatai yra viešai prieinami
1. Kaip dažnai pilatės degalus UAB Lietuva Statoil degalinėse?
- pasirinkti -
a. Rečiau nei kartą per du mėnesius
b. Kartą per du mėnesius
c. Kartą per mėnesį
d. Du kartus per mėnesį
e. Dažniau nei du kartus per mėnesį
2. Kiek procentų Jūsų sunaudojamų degalų per tris mėnesius pilatės UAB Statoil Lietuva degalinėse?
- pasirinkti -
a. 100%
b. 70% - 90%
c. 50% - 70%
d. 30% - 50%
e. 10% - 30%
3. Surikiuokite nuo mažiausiai iki daugiausiai pastebimų Lietuvoje esančių degalinių reklamas (Lukoil; Statoil; Neste; Emsi; BP )
4. Surikiuokite kokias Statoil reklamas pastebite nuo rečiausiai iki dažniausiai sutinkamos: 1.Reklama internete 2.Lauko reklama 3.Reklama televizijoje 4.Reklama spaudoje 5.Reklama radijuje) Galite rašyti skaičių seką
5. Kieno reklamų daugiausia atsimenate, esate pastebėję?
a. Degalų kainų
b. Papildomų teikiamų paslaugų (plovyklos nuolaidos, tepalų akcijos ir t.t.)
c. Reklaminių šūkių
d. Įvairių projektų, renginių rėmimo
e. ..
6. Su kuo Jums labiausiai asocijuojasi Statoil?
7. Kodėl renkatės arba nesirenkate Statoil degalines? (tiek degalų požiūriu, tiek parduotuvėje esančių kitų prekių požiūriu)
8. Kaip vertinate prekių pozicionavimą Statoil degalinėse?
a. Patogu ir sistemiška
b. Vidutiniškai, tačiau randu pakankamai greitai
c. Sunku rasti, jokios sistemos
9. Kuris teiginys Jūsų nuomone labiausiai tinka Statoil degalinių tinklui? (nekreipiant dėmesio į kainas, koncentruojantis į Statoil įvaizdį, prisistatymą, atmosferą degalinėse)
a. Tai degalinių tinklas skirtas jaunatviškam žmogui.
b. Tai degalinių tinklas skirtas paprastam, vidutiniam niekuo neišsiskiriančiam žmogui
c. Tai degalinių tinklas solidžiam žmogui
10. Kaip vertinate Statoil socialinę/visuomeninę veiklą:
a. Tokios nepastebiu
b. Žinau keletą akcijų
c. Matau daug veiklos, daugiau nei kitų degalinių tinkle
d. Kita
11. Pažymėkite kokiomis papildomomis paslaugomis naudojatės Statoil degalinėse:
a. Konsultacija techniniais klausimais (tepalų, kitų automobilio skysčių, automobilio priedų klausimais)
b. Tualetas
c. Kava, arbata, karštas maistas išsinešimui/valgymui vietoje
d. Belaidis internetas
e. Kita
12. Ko Jūsų nuomone trūksta Statoil degalinėse, kad būtų patenkinti visi Jūsų poreikiai?
13. Ar naudojatės Statoil lojalumo programa?
a. Taip
c. Nežinau, kad tokia yra
d. Nieks nepasiūlė pasinaudoti
b. Ne
14. Kokie Statoil veiksmai Jūs motivuotų būti lojaliu klientu?
a. Nuolaidų programa
b. Papildomos paslaugos
c. Užtikrinta kokybė
d. Kita
15. Kokius pastebite konkurencinius Statoil veiksmus pries kitus degalinių tinklus?
a. Kainų pokyčiai
b. Asortimento pokyčiai
c. Aptarnavimo ypatumai
d. Papildomų paslaugų pokyčiai
e. Nepastebiu
16. Jūsų komentaras apie Statoil rinkodarą ir marketingą.
17. Kuriai amžiaus grupei priklausote?
- pasirinkti -
a. 16 - 22
b. 22 - 26
c. 26 - 30
d. 30 - 45
c. 45 - 60
d. 60 - daugiau
18. Jūsų pajamos
- pasirinkti -
a. Neturiu darbo, neturiu pajamų
b. Nedirbu, nes studijuoju
c. Mažos pajamos (nuo 600lt iki 1000lt)
d. Vidutinės pajamos (nuo 1000lt iki 2300lt)
e. Aukšto lygio pajamos (nuo 2300lt iki 5000lt)
Pateikti