Sporto ir pramogų parko „IMPULS“ paslaugų kokybė kokių tikitės sulaukti

Gerbiamas respondente, ši apklausa vykdoma norint sužinoti kokių teikiamų paslaugų kokybės tikitės iš sporto ir pramogų parko „Impuls“ Šiauliuose.
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?

Paslaugų įmonė turėtų turėti modernios išvaizdos įrengimus?

Paslaugų įmonės fizinė aplinka turėtų būti patraukli?

Paslaugų įmonės darbuotojai turėtų būti tvarkingos išvaizdos?

Paslaugų įmonės medžiaga, susijusi su paslauga (brošiūra, ataskaitos ir pan.), turėtų būti tvarkinga?

Paslaugų įmonė ką nors pažada atlikti sutartu laiku, ji turėtų tai atlikti?

Paslaugų įmonės klientas turi problemą, įmonė turėtų būti nuoširdžiai suinteresuota ją spręsti?

Paslaugų įmonė turėtų tinkamai atlikti paslaugą iš karto?

Paslaugų įmonė turėtų pateikti paslaugą žadėtu laiku?

Paslaugų įmonė turėtų siekti įrašus atlikti be klaidų?

Paslaugų įmonės darbuotojai turėtų tiksliai pasakyti, kada paslauga bus atlikta?

Paslaugų įmonės darbuotojai nedelsdami turėtų suteikti paslaugą klientui?

Paslaugų įmonės darbuotojai visada norės padėti klientui?

Paslaugų įmonės darbuotojai niekada nebus taip užsiėmę, kad negalėtų atsakyti klientui?

Paslaugų įmonės darbuotojų elgsena turėtų kelti klientų pasitikėjimą?

Paslaugų įmonės klientas turėtų jaustis saugus, atlikdamas sandorį?

Paslaugų įmonės darbuotojai visuomet turėtų būti mandagūs su klientais?

Paslaugų įmonės darbuotojai turėtų turėti pakankamai žinių atsakyti į kliento klausimus?

Paslaugų įmonė turėtų skirti klientui individualų dėmesį?

Paslaugų įmonės darbo valandos turėtų būti patogios klientams?

Paslaugų įmonė turėtų turėti darbuotojus, skiriančius individualų dėmesį klientams?

Paslaugų įmonė turėtų nuoširdžiai domėtis svarbiausiais klientų interesais?

Paslaugų įmonės darbuotojai turėtų suprasti specifinius savo klientų poreikius?