Paramos sportui įtaka rėmėjo prekės ženklo įvaizdžiui. "Viči" atvejis.

Šio tyrimo tikslas yra išsiaiškinti kaip parama sportui įtakoja rėmėjo prekės ženklo įvaizdį. Tikiuosi, kad Jūs sutiksite atsakyti į pateiktus klausimus ir taip padėsite pasiekti vykdomo tyrimo tikslą. Jūsų dalyvavimas yra savanoriškas ir konfidencialus. Anketos užpildymas neužtruks daugiau kaip 10 minučių, tačiau Jūsų nuomonė yra labai vertinga.
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar žinote šį prekinį ženklą?

( Jei atsakote NE, pereikite prie 7 klausimo)
1. Ar žinote šį prekinį ženklą?

2. Iš kur sužinojote apie „Viči“ prekės ženklą?

3. Su kuo Jums asocijuojasi „Viči“ prekės ženklas?

Visai ne.Labiau ne, nei taip.Nei taip, nei ne.Labiau taip, nei ne.Taip, labai.
1. Aukšta kokybė
2. Priimtina kaina
3. Žuvies produktai
4. Sportiškumas
5. Jaunatviškumas
6. Veržlumas
7. Lyderiavimas
8. Moterų krepšinis

4. Ar žinote, kad „Viči“ teikia paramą sportui?

5. Kurias sporto šakas remia „Viči“ ?

6. „Viči“ paramos sportui įtaka Jūsų apsisprendimui.

Visai neLabiau ne, nei taipNei taip, nei neLabiau taip, nei neTikrai taip
1. „Viči“ parama sportui teigiamai įtakoja mano apsisprendimą rinktis prekes, pažymėtomis šiuo prekės ženklu.
2. „Viči“ parama mano mėgstamai sporto komandai/sporto šakai teigiamai įtakoja mano apsisprendimą rinktis prekes, pažymėtas šiuo prekės ženklu.
3. „Viči“ parama mano nemėgstamai sporto komandai/sporto šakai neigiamai įtakoja mano apsisprendimą rinktis prekes, pažymėtas šiuo prekės ženklu.

7. Žinojimas, kad įmonė teikia paramą sportui, įtakoja mano apsisprendimą rinktis būtent šios, o ne kitos įmonės, prekės ženklu, pažymėtas prekes.

8. Ar Jūs domitės sportu?

9. Jūsų amžius yra:

10. Jūsų lytis:

11. Jūsų išsilavinimas:

12. Vidutinės Jūsų pajamos per mėnesį:

13. Gyvenamoji vieta: