Greitosios medicinos pagalbos paslaugų kokybės vertinimas pacientų požiuriu

Gerbiamas respondente,

esu Kauno Kolegijos Medicinos fakulteto bendrosios praktikos slaugos studijų programos ketvirto kurso studentė Kristina Palaimaitė. Atlieku tyrimą baigiamajam darbui, kurio tema - "Greitosios medicinos pagalbos paslaugų kokybės vertinimas pacientų pažiuriu". Anketa yra anoniminė. Tyrimo rezultatai bus skelbiami tik apibendrinti, todėl konfidencialumas yra garantuojamas.

Apklausos anketą gali užpildyti ir paciento atstovai, todėl toliau suformuluoti klausimai nenurodo į konkretų asmenį.

Atsakydami į klausimus pasirinkite Jums tinkantį ir Jūsų nuomenę geriausiai apibūdinantį atsakymo variantą.

Dėkoju už Jūsų sugaištą laiką ir atsakymus!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Paciento lytis: ✪

2. Paciento gyvenamoji vieta: ✪

3. Paciento amžius: ✪

4. Ar žinote, kokiu numeriu kviesti greitąją medicinos pagalbą (toliau - GMP)? ✪

5. Kiek kartų per paskutinius 12 mėnesių kvietėte GMP sau arba kitam asmeniui? ✪

6. Kur kvietėte GMP? ✪

Jeigu per paskutinius 12 mėnesių GMP kvietėte daugiau nei vieną kartą, į sekančius anketos klausimus atsakykite remiantis paskutiniojo iškvietimo patirtimi.

7. Per kiek laiko atvyko GMP? ✪

8. Dėl kokios priežasties kvietėte GMP?

9. Kokią pagalbą suteikė atvykusi GMP brigada? ✪

10. Kaip vertinate GMP iškvietimo tvarkos patogumą? ✪

11. Kaip vertinate galimybę prisiskambinti GMP? ✪

12. Ar atsiliepęs GMP dispečiaris buvo mandagus, išklausė problemą? ✪

13. Ar atsiliepęs GMP dispečiaris patarė, kaip elgtis? ✪

14. Ar atsiliepęs GMP dispečiaris informavo, per kiek laiko atvyks GMP automobilis? ✪

15. Ar atvykę GMP darbuotojai prisistatė, pateikė esmininius duomenis apie save ir savo kvalifikaciją? ✪

16. Kaip vertinate GMP darbuotojų pagarbą ir dėmesį pacientui ir jo artimiesiems/ atstovams? ✪

17. Kaip vertnate GMP darbuotojų gebėjimą išklausyti, aiškiai ir suptantamai atsakyti į klausimus? ✪

18. Ar GMP darbuotojų suteikta informacija apie teikiamą pagalbą, būtinumą vykti į asmens sveikatos priežiūros įstaigą ar kreiptis į šeimos gydytoją buvo aiški ir suprantama? ✪

19. Kaip vertinate GMP darbuotojų suteiktą pagalbą? ✪

20. Ar atlikdami medicinines procedūras GMP darbuotojai laikėsi higienos reikalavimų? ✪

21. Ar pacientas buvo saugiai įlaipintas į GMP automobilį? ✪

22. Kaip vertinate kelonės GMP automobiliu saugumą ir patogumą? ✪

23. Kaip vertinate švarą ir tvarką GMP automobilyje? ✪

24. Kaip vertinate GMP automobilyje esančią medicininę įrangą ( medicininės irangos modernumas, saugumas, higienos reikalavimų atitikimas)?

25. Kaip vertinate paciento ir jo artimųjų/ atstovų konfidencialumo užtikrinimą? ✪

27. Kaip vertinate GMP darbuotojų gebėjimą dirbti komandoje? ✪

26. Kaip vertinate GMP darbuotojų veiklą kvietimo metu?

28. Kaip vertinate savo pasitikėjimą GMP įstaigomis ir jų darbuotojais? ✪