Mokymosi motyvacija ir akademiniai pasiekimai

Ši anketa skirta įsigilinti į 11-12 klasių mokinių motyvaciją mokytis - kas juos motyvuoja ir demotyvuoja, kas turi įtakos motyvacijai, kaip suprantama ši sąvoka, kokie motyvacijos būdai veda į geriausius rezultatus - akademinius pasiekimus, ir koks sąryšis tarp motyvacijos ir rezultatų.

Rezultatai yra viešai prieinami

Kaip suprantate motyvacijos žodžio reikšmę?

Kaip manote, ar motyvacija svarbi siekiant geresnių rezultatų-pažymių?

Kokie, jūsų požiūriu, yra labiausiai demotyvuojantys mokytis veiksniai mokykloje? (galimi keli atsakymų variantai)

Kas, jūsų požiūriu, turi didžiausią reikšmę motyvacijai? (galimi keli atsakymų variantai)

Kaip manote, koks motyvacijos mokytis ir pasiekimų sąryšis?

Kas jums yra akademiniai pasiekimai, kaip juos apibūdintumėte?

Kaip manote, ar akademiniams pasiekimams turi didesnę įtaką įdirbis ar motyvacija? Paaiškinkite savo atsakymą.

Kokius dar veiksnius nurodytumėte, kas daro įtaką akademiniams pasiekimams?

Kas, jūsų manymu, atlieka didžiausią rolę motyvuojant mokytis? (galimi keli atsakymų variantai)

Kas labiausiai skatina mokytis?

Kokių turite idėjų, kas motyvuotų mokytis?