Interneto ir tradicinių informacijos priemonių naudojimas prekės paieškoje

Anketą paruošė Vilniaus Universiteto marketingo skyriaus magistro studijų studentė. Tyrimo tikslas: išsiaiškinti vartotojų pasitikėjimą internetu ir tradicinėmis informavimo priemonėmis. Maloniai kviečiame dalyvauti apklausoje ir atsakyti į anketoje pateiktus klausimus. Nuoširdūs atsakymai padės suvokti Jūsų požiūrį ir numatyti kompanijų informacijos skleidimo apie prekes tobulinimo kryptis. Išsamesnę informaciją, kaip pildyti anketą rasite prie kiekvieno klausimo. Visi pateikti atsakymai yra konfidencialūs.
Rezultatai yra viešai prieinami

įvesk klausimą

1. Įvertinkite žemiau išvardintų kriterijų svarbą Jums renkantis informacijos šaltinį, ieškant dažno vartojimo prekių (maistas, higienos prekės,drabužiai). Prašome įvertinti svarbą penkių balų skalėje, kai 1 – visai nesvarbu, o 5 – labai svarbu:

12345
Detaliai pateikta informacija apie prekę
Lengvai prieinama informacija
Jūsų ankstesnė patirtis
Draugų/artimųjų patirtis
Informacijos patikimumas
Patogu ieškoti informacijos

2. Įvertinkite savo pasitikėjimą žemiau išvardintais šaltiniais informacijos apie prekę paieškoje, kai 1 – visiškai nepasitikiu, o 10 – visiškai pasitikiu:

12345678910
Internetas
Televizija
Radijas
Laikraščiai
Žurnalai
Spausdinti katalogai

3. Ar sutinkate su teiginiais apie informaciją, kurią galima rasti internete:

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Informacija yra patikima
Tas, kas pateikia informaciją, rūpinasi mano gerove, o ne pelnu
Pateikta informacija dažnai būna pasenusi
Informacija yra teisinga

4. Ar sutinkate su teiginiais apie informaciją, kurią galima rasti tradiciniuose šaltiniuose (televizija, radijas, spauda):

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Informacija yra patikima
Tas, kas pateikia informaciją, rūpinasi mano gerove, o ne pelnu
Pateikta informacija dažnai būna pasenusi
Informacija yra teisinga

5. Kaip dažnai naudojatės šiais informacijos šaltiniais prekės paieškai?

InternetasTelevizijaRadijasLaikraščiaiŽurnalaiSpausdinti katalogai
Kiekvieną dieną
2–6 kartus per savaitę
1 kartą per savaitę
2-3 kartus per mėnesį
1 kartą per mėnesį ir rečiau

6. Išranguokite žemiau pateiktas informacijos skleidimo priemones, pagal tai, kas Jums suteikia daugiausiai informacijos apie prekes , kai 1 – suteikia daugiausiai reikiamos informacijos, o 5 – mažiausiai:

12345
Internetas
Televizija
Radijas
Laikraščiai
Žurnalai
Spausdinti katalogai

7. Įvertinkite savo pasitikėjimą žemiau išvardintomis spaudos kategorijomis, informacijos apie prekę paieškoje, kai 1 – visiškai nepasitikiu, o 10 – visiškai pasitikiu:

12345678910
Laikraščiai
Žurnalai
Reklaminiai lankstinukai
Katalogai

8. Įvertinkite savo pasitikėjimą žemiau išvardintais informacijos šaltiniais internete, informacijos apie prekę paieškoje, kai 1 – visiškai nepasitikiu, o 10 – visiškai pasitikiu

12345678910
Reklaminiai skydeliai („baneriai“)
Nuorodos į internetinį puslapį
Socialiniai forumai
Tiesioginis prekių gamintojų internetinis puslapis

9. Įvertinkite savo pasitikėjimą, informacija, kurią gali suteikti šios įtakų grupės, ieškant dažno vartojimo prekių (maistas, higienos prekės,drabužiai). kai 1 – visiškai nepasitikiu, o 10 – visiškai pasitikiu

12345678910
Šeimos nariai
Draugai
Bendradarbiai
Pardavėjai/konsultantai

10. Jūsų lytis:

11. Jūsų amžius:

12. Jūsų tautybė:

13. Jūsų išsilavinimas:

14. Kokios Jūsų pajamos, atitenkančios vienam šeimos nariui per mėnesį:

15. Miestas, iš kurio Jūs esate kilęs: