UAB „Aliumina“ paslaugų kokybės vertinimas

Kauno Kolegijos studentės Astos tyrimo tikslas yra įvertinti UAB „Aliumina“ teikiamų paslaugų kokybę, naudojant SERVQUAL metodiką, kurioje lyginami kliento lūkesčiai ir patirtis. Pagal gautus vertinimo rezultatus apskaičiuojamas paslaugų kokybės nuokrypis.

Šio tyrimo metu prašome Jūsų užpildyti dvi anketas:

  • Pirmoji anketa: įvertinkite savo lūkesčius susijusius su paslaugų kokybe.
  • Antroji anketa: įvertinkite esamą UAB „Aliumina“ paslaugų kokybę.

Pildant anketą, pažymėkite tik tinkančią atsakymo reikšmę. Dalyvavimas tyrime yra savanoriškas, bet kuriuo metu galite pasitraukti. Dalyvaudami neprivalote pateikti Jūsų tapatybę atskleidžiančių duomenų.

Dėkojame. Geros dienos.

Rezultatai yra viešai prieinami

I ANKETA: Klientų laukiamos UAB ,,Aliumina” paslaugų kokybės vertinimo anketa

Visai nesutinkuNesutinku Nei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisai sutinku
1. Paslaugų įmonė turėtų sudaryti galimybę prireikus lengvai susisiekti su ja
2.Ši paslaugų įmonė turėtų greitai suteikti paslaugas savo klientams
3.Projektų vadovas ir šios paslaugų įmonės darbuotojai turėtų būti visada pasirengę padėti savo klientams
4. Paslaugų įmonė turėtų suteikti tvirtus pažadus susijusius su statybos projekto įgyvendinimu
5.Ši paslaugų įmonė turėtų visada laiku reaguoti į skubius klientų prašymus
6. Ši paslaugų įmonė turėtų atsakingai tvarkyti statybos projekto įgyvendinimą
7. Ši paslaugų įmonė turėtų užtikrinti saugų statybos projekto įgyvendinimą
8.Statybos projekto vadovas ir šios paslaugų įmonės darbuotojai turėtų atlikti savo darbą kokybiškai
9. Statybos projekto vadovas ir šios paslaugų įmonės darbuotojai turėtų disponuoti reikiamomis žiniomis (kompetencija)
10. Ši paslaugų įmonė turėtų atsižvelgti į mano poreikius
11. Ši paslaugų įmonė turėtų teikti individualizuotas statybos paslaugas kiekvienam klientui
12. Ši paslaugų įmonė turėtų suprasti savo klientų poreikius
13. Ši paslaugų įmonė turėtų teikti pirmenybę klientų interesams
14. Šios paslaugų įmonės biuro patalpos turėtų būti gerai įrengtos
15. Įranga, naudojama teikiant statybos paslaugas turėtų būti geros būklės
16. Šios paslaugų įmonės darbuotojai turėtų būti tvarkingi
17.Šios paslaugų įmonės patalpos, įranga ir paslaugos turėtų gerai papildyti viena kitą įgyvendinant projektą
18. Ši paslaugų įmonė turėtų įsipareigoti užbaigti projektą per sutartą laiką
19. Ši paslaugų įmonė turėtų patikimai atlikti darbus užsakovams
20. Ši paslaugų įmonė turėtų padėti klientui suteikdama skubias paslaugas
21. Ši paslaugų įmonė turėtų padėti klientui susidūrus su problemomis
22. Įgyvendinant mano statybos projektą, įmonė turėtų derinti visų svarbių sprendimų priėmimą su manimi
23. Ši statybos paslaugų įmonė turėtų padėti priimti tinkamiausius sprendimus susijusius su mano statybos projekto įgyvendinimu
24. Kai projekte iškyla netikėtų problemų, ši įmonė turėtų padėti man surasti geriausią sprendimą
25. Ši paslaugų įmonė turėtų lanksčiai reaguoti į pokyčius, vykstančius projekto įgyvendinimo proceso metu
26. Įmonė turėtų sudaryti galimybę pareikšti asmeninę nuomonę susijusią su mano statybos projektu, šios įmonės atstovams

II ANKETA: Klientų patirtos UAB ,,Aliumina” paslaugų kokybės vertinimo anketa

Visai nesutinkuNesutinku Nei sutinku, nei nesutinku Sutinku Visai sutinku
1.Mane tenkina, kad prireikus lengva susisiekti su šia paslaugų įmone
2.Ši paslaugų įmonė greitai suteikia paslaugas savo klientams
3.Projektų vadovas ir šios paslaugų įmonės darbuotojai visada pasirengę padėti savo klientams
4.Pasitikiu paslaugų įmonės pažadais susijusiais su statybos projekto įgyvendinimu
5.Ši paslaugų įmonė visada laiku reaguoja į skubius klientų prašymus
6.Pasitikiu, kai ši paslaugų įmonė tvarko statybos projekto įgyvendinimą
7.Jaučiuosi saugiai, kai ši paslaugų įmonė tvarko statybos projekto įgyvendinimą
8.Mane tenkina projekto vadovo ir šios paslaugų įmonės darbuotojų darbo kokybė
9. Mane tenkina projekto vadovo ir šios paslaugų įmonės darbuotojų žinios (kompetencija)
10. Ši paslaugų įmonė atsižvelgia į mano poreikius
11. Ši paslaugų įmonė teikia individualizuotas statybos paslaugas kiekvienam klientui
12. Ši paslaugų įmonė supranta savo klientų poreikius
13. Ši paslaugų įmonė teikia pirmenybę klientų interesams
14. Šios paslaugų įmonės biuro patalpos yra gerai įrengtos
15. Įranga, naudojama teikiant statybos paslaugas yra labai geros būklės
16. Šios paslaugų įmonės darbuotojai yra tvarkingi
17.Šios paslaugų įmonės patalpos, įranga ir paslaugos gerai papildo viena kitą įgyvendinant projektą
18. Ši paslaugų įmonė yra įsipareigojusi užbaigti projektą per sutartą laiką
19. Šios paslaugų įmonės darbu gali pasitikėti jos užsakovai
20. Ši paslaugų įmonė gali padėti klientui suteikdama skubias paslaugas
21. Ši paslaugų įmonė padeda, klientui susidūrus su problemomis
22. Įgyvendinant mano statybos projektą, įmonė derina visų svarbių sprendimų priėmimą su manimi
23. Ši statybos paslaugų įmonė padeda priimti tinkamiausius sprendimus susijusius su mano statybos projekto įgyvendinimu
24. Kai projekte iškyla netikėtų problemų, ši įmonė padeda man surasti geriausią sprendimą
25. Ši paslaugų įmonė lanksčiai reaguoja į pokyčius, vykstančius projekto įgyvendinimo proceso metu
26. Turiu galimybę pareikšti asmeninę nuomonę susijusią su mano statybos projektu, šios įmonės atstovams

Lytis

Amžius

Mėnesio pajamos

Išsilavinimas

Kaip ilgai naudojatės įmonės paslaugomis?

Kaip sužinojote apie įmonę?