Politinė komunikacija. Politikų ir partijų įvaizdis spaudoje

Kaip žiniasklaidos vartotojai supranta, interpretuoja politinę reklamą ir kaip tokia informacija, jų manymu, formuoja teigiamą arba neigiamą politinio judėjimo įvaizdį
Rezultatai yra viešai prieinami

Ar skaitant spaudą Jūs analizuojate aiškiai išskirtus, pažymėtus politinės reklamos pranešimus?

Ar politinė reklama spaudoje ir kitoje žiniasklaidoje daro įtaką Jums renkantis, kurią partiją ar politiką palaikyti?

Ar Jums svarbi vaizdinė informacija (nuotraukos, įliustracijos), susijusi su politine partija?

Ar atkreipiate dėmesį į politinių partijų išsikeltus šūkius žiniasklaidoje?

Ar Jums svarbus partijos lyderių vaidmuo, vieši pasisakymai ir idėjos, renkantis, kurią partiją palaikyti?

Ar dalyvaujate partijų rengiamose akcijose ir kituose renginiuose?

Ar Jūsų konkrečios partijos palankumui arba nepalankumui daro įtaką spaudoje pasirodžiusi ir su ta partija susijusi neigiama informacija?