Lojalus klientai „BEST WESTERN VILNIUS“ viešbutyje.

 

 

Aš esu Vilniaus Kolegijos, Turizmo ir Viešbučių administravimo kurso studentė ir atlieku tyrimą apie lojalių klientų rinkos formavimą viešbutyje. Apklausa yra anoniminė ir konfidenciali, o galutiniai rezultatai bus pateikiami tik apibendrinta forma rašant kursinį darbą.

Lojalus klientai „BEST WESTERN VILNIUS“ viešbutyje.
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Ar dažnai tenka lankytis viešbučiuose?

2. Kokiais tikslais lankotes viešbučiuose?

3. Kokie veiksniai lemia viešbučio pasirinkimą?

4. Ar Jums daro įtaką viešbučio reklama?

5. Ar apsistotumėte tame pačiame viešbutyje, jeigu kitą kartą apsistojus jame, būtų suteikiama nuolaida?

6. Ar esate girdėję apie "BEST WESTERN VILNIUS" viešbutį?

7. Kaip sužinojote apie šį viešbutį?

8. Ar lankėtės šiame viešbutyje?

9. Kas Jums labiausiai patiko "BEST WESTERN VILNIUS" viešbutyje?

10. Ar rekomenduotumėte "BEST WESTERN VILNIUS" viešbutį savo draugams?