Anketa ikimokyklinės įstaigos pedagogams (auklėtojoms, auklėtojų padėjėjoms)

Esu švietimo vadybos magistrantė ir atlieku tyrimą, kurio tikslas yra pagrįsti ikimokyklinės įstaigos komunikacinės sistemos tobulinimo galimybes. Šio tyrimo duomenys bus apibendrinti ir pateikti baigiamajame magistro darbe. Apklausa yra anoniminė ir pavardės bei vardo žymėti nereikia. Prašome atsakyti nuoširdžiai į visus klausimus. Mums JŪSŲ nuomonė yra svarbi! Kas yra ikimokyklinės įstaigos komunikacinė sistema? Tai visų ikimokyklinės įstaigos narių (vadovo ir administracijos, pedagogų, auklėtojų padėjėjų, techninio personalo, tėvų, vaikų ir pan.), susietų komunikaciniais ryšiais tinklas, kuriame komunikuojančių narių informacija yra užkoduojama ir atkoduojama, bei ji perduodama formaliais ir neformaliais kanalais.
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Ar Jums svarbi informacija apie jūsų ikimokyklinėje įstaigoje vykstančią veiklą, pokyčius?

Pažymėkite tik vieną Jums tinkantį atsakymą

2.Jeigu atsakėte į pirmą klausimą teigiamai (,,visada“, ,,dažnai“, ,,kartais“, ,,labai retai“), tai užbaikite šį sakinį: Man svarbi informacija apie mano ikimokyklinėje įstaigoje vykstančią veiklą, pokyčius, nes..........................

Kitu atveju šį klausimą praleiskite.

3. Ar Jums užtenka informacijos apie ikimokyklinės įstaigos veiklą?

Pažymėkite tik vieną Jums tinkantį atsakymą

4. Ar užimama padėtis darbe lemia kaip ir su kuo Jūs galite efektyviai komunikuoti?

Pažymėkite tik vieną Jums tinkantį atsakymą

5. Ar kolegos noriai keičiasi su Jumis informacija?

Pažymėkite tik vieną Jums tinkantį atsakymą

6. Jeigu į 5 klausimą atsakėte neigiamai, t.y. su Jumis nesikeičia informacija, užbaikite sakinį: Su manimi kolegos nesidalina informacija, nes...................................

Kitu atveju galite neatsakinėti.

7. Ar galite pasakyti savo nuomonę tiesiogiai vadovui?

Pažymėkite tik vieną Jums tinkantį atsakymą

8. Jeigu į 7 klausimą atsakėte neigiamai (,,retai", ,,ne“), prašau nurodyti 3 svarbiausias priežastis, kodėl negalite išsakyti savo nuomonę vadovui?

Kitu atveju galite neatsakinėti.

Dar galite papildyti (jeigu atsakėte į 8kl.: ,,kita"), nurodydami, kokia yra kita priežastis, kodėl negalite išsakyti savo nuomonę vadovui?

Kitu atveju šį klausimą praleiskite.

9. Iš vadovo gaunu informaciją apie:

Kiekvienoj eilutėj pažymėkite nurodytą teiginį vieną kartą.
VisadaLabai dažnaiDažnaiRetaiNiekada
1. ikimokyklinės įstaigos tikslus, viziją ir pan.
2. ruošiamus ir vykdomus įstaigos programas, planus.
3. ikimokyklinės įstaigos veiklos rezultatus.
4. diegiamas inovacijas.
5. dirbančius kolegas.
6. ugdytinių pasiekimus.
7. save (asmeninė informacija)
8. tėvų pageidavimus, norus.
9. bendradarbiavimą su kitomis įstaigomis.
10. įstaigos šventes, renginius.

10. Ar žinote, kas yra komunikacinė sistema, kuri yra ikimokyklinėje įstaigoje?

Pažymėkite tik vieną Jums tinkantį atsakymą

11. Jeigu atsakėte į 10 klausimą ,,taip“, tai užbaikite sakinį: Ikimokyklinės įstaigos komunikacinė sistema yra..............................

Kitu atveju šį klausimą praleiskite.

12. Jūsų nuomone, jūsų ikimokyklinės įstaigos komunikacinei sistemai būdinga:

Pažymėkite tik vieną Jums tinkantį atsakymą

13. Ar esate patenkinta (as) komunikacine sistema Jūsų ikimokyklinėje įstaigoje?

Pažymėkite tik vieną Jums tinkantį atsakymą

14. Jeigu atsakėte į 13 klausimą (nei patenkinta (as), nei nepatenkinta (as); nepatenkinta (as); labai nepatenkinta (as)), nurodykite 3 svarbiausias priežastis, kodėl esate nepatenkinta (as) komunikacine sistema ikimokyklinėje įstaigoje?

Kitu atveju galite neatsakinėti.

Dar galite papildyti (jeigu atsakėte į 14 kl.: ,,kita"), nurodydami, kodėl esate nepatenkinta (as) komunikacine sistema ikimokyklinėje įstaigoje?

Kitu atveju galite neatsakinėti.

15. Kaip cirkuliuoja (necirkuliuoja) informacija Jūsų ikimokyklinės įstaigos komunikacinėje sistemoje?

Kiekvienoj eilutėj pažymėkite nurodytą teiginį vieną kartą.
Visada taip cirkuliuojaLabai dažnai cirkuliuojaDažnai taip cirkuliuojaRetai taip cirkuliuojaNiekada taip necirkuliuoja
1. Jūsų ikimokyklinėje įstaigoje informacija cirkuliuoja iš vadovo pedagogui (,,iš viršaus į apačią“).
2. Jūsų ikimokyklinėje įstaigoje informacija cirkuliuoja iš pedagogo vadovui (,,iš apačios į viršų“).
3. Vadovo pateikta informacija tik cirkuliuoja ir nėra grįžtamojo ryšio.
4. Tarp vadovo ir pedagogo laisvai cirkuliuoja informacija.
5. Vadovo pateikta informacija įvairiai cirkuliuoja ir yra grįžtamasis ryšys.
6. Jūsų ikimokyklinėje įstaigoje informacija laisvai cirkuliuoja tarp pedagogų.
7. Tarp pedagogų cirkuliuojanti informacija turi grįžtamąjį ryšį.
8. Jūsų ikimokyklinėje įstaigoje informacija cirkuliuoja tarp vadovų.
9. Jūsų ikimokyklinėje įstaigoje informacija cirkuliuoja formaliais kanalais (pvz.: žiniasklaidos, tarpasmeniniais kanalais).
10. Jūsų ikimokyklinėje įstaigoje informacija cirkuliuoja gandų tinklais.
11. Jūsų ikimokyklinėje įstaigoje informacija cirkuliuoja žodžiu (pvz.: pokalbiai, susirinkimai).
12. Jūsų ikimokyklinėje įstaigoje informacija cirkuliuoja raštu (pvz.: sutartys, įsakymai).
13. Jūsų ikimokyklinėje įstaigoje informacija cirkuliuoja panaudojant informacines komunikacines technologijas (pvz.: internetas).
14. Jūsų ikimokyklinėje įstaigoje informacija cirkuliuoja tarp pedagogų ir tėvų.
15. Jūsų ikimokyklinėje įstaigoje informacija cirkuliuoja tarp vadovo ir tėvų.

16. Dabar informaciją gaunu iš:

Kiekvienoj eilutėj pažymėkite nurodytą teiginį vieną kartą.
VisadaLabai dažnaiDažnaiRetaiNiekada
1. vadovo.
2. kolegų.
3. ugdytinių tėvų.
4. susirinkimų protokolų, susirinkimų metu skaitomų pranešimų.
5. skelbimų lentos.
6. interneto.
7. elektroniniu paštu gautų pranešimų.
8. internetinio įstaigos tinklapio.
9. laikraščių, žurnalų, TV laidų.
10. gandų.
11. švietimo skyriaus darbuotojų.
12. kitų ikimokyklinių įstaigų kolegų.
13. kitų organizacijų.
14. kita

17. Ar naudojatės informacija sklindančia gandų kanalais?

Pažymėkite tik vieną Jums tinkantį atsakymą

18. Iš kokių šaltinių norėtumėte gauti daugiau informacijos?

Pažymėkite 5 Jums svarbiausius atsakymus.

Dar galite papildyti (jeigu atsakėte į 18kl.: ,,kita"), nurodydami, iš kokių kitų šaltinių norėtumėte gauti informacijos??

Kitu atveju šį klausimą praleiskite.

19. Su tėvais keičiatės informacija:

Kiekvienoj eilutėj pažymėkite nurodytą teiginį vieną kartą.
VisadaLabai dažnaiDažnaiRetaiNiekada
1. individuliai
2. susirinkimų metu
3. raštu (lankstinukai, skelbimų lentos, vaikų pasiekimų aplankai)
4. švenčių, renginių, projektų metu
5. telefonu
6. elektroniniu paštu
7. apsilankę ugdytinių namuose

20. Jūsų nuomone, kas trukdo efektyviam keitimuisi informacija tarp pedagogų ir ugdytinių tėvų?

Pažymėkite 3 Jums svarbiausius atsakymus.

Dar galite papildyti (jeigu atsakėte į 20kl.: ,,kita"), nurodydami, kas trukdo efektyviam keitimuisi informacija tarp pedagogų ir ugdytinių tėvų?

Kitu atveju šį klausimą praleiskite.

21. Kaip vertinate komunikacijos priemonių kokybę ikimokyklinės įstaigos viduje?

Kiekvienoj eilutėj pažymėkite nurodytą teiginį vieną kartą.
PuikiaiLabai geraiGeraiNei gerai, nei blogaiBlogaiLabai blogai
1. Įstaigos sukurtas tinklapis
2. Žodžiu gaunama informacija (individualūs pokalbiai, konsultacijos ir t.t.)
3. Raštu gaunama informacija (laiškai, kvietimai ir t.t.)
4. Telefonu gaunama informacija
5. Elektroniniu paštu gaunama informacija
6. Susirinkimo metu gaunama informacija
7. Informacija pateikta skelbimų lentoje
8. Informaciniai lankstinukai
9. Šventės, renginiai įstaigoje
10. Bendradarbiavimo formos tarp pedagogų ir tėvų.

22. Įvertinkite vidinės komunikacijos priemonių kiekį:

Kiekvienoj eilutėj pažymėkite nurodytą teiginį vieną kartą.
Per mažaiGalėtų būti šiek tiek daugiauTiek, kiek reikiaŠiek tiek per daugGerokai per daugNeturiu nuomonės
1. Žodžiu gaunama informacija (individualūs pokalbiai, konsultacijos, susirinkimai ir t.t.)
2. Raštu gaunama informacija (laiškai, kvietimai ir t.t.)
3. Telefonu gaunama informacija
4. Informacinių komunikacinių technologijų pagalba gaunama informacija (įstaigos tinklapis, el. paštas ir t.t.)
5. Šventės, renginiai įstaigoje
6. Bendradarbiavimo formos tarp pedagogų ir tėvų (šventės, projektai ir t.t.)

23. Naudoju šias vidinės komunikacijos priemones:

VisadaLabai dažnaiDažnaiRetaiLabai retaiNenaudoju
1. Įstaigos sukurtą tinklapį
2. Žodžiu gaunamą informaciją (individualūs pokalbiai, konsultacijos ir t.t.)
3. Raštu gaunamą informaciją (sutartys, vaikų pasiekimų aprašai, kvietimai ir t.t.)
4. Telefonu gaunamą informaciją
5. Elektroniniu paštu gaunamą informaciją
6. Susirinkimo metu gaunamą informaciją
7. Informaciją pateiktą skelbimų lentoje
8. Informacinius lankstinukus
9. Šventes, renginius įstaigoje
10. Bendradarbiavimo formas tarp pedagogų ir tėvų (šventės, projektai, parodos ir t.t.)

24. Komunikacijos trikdžiai, kurie daro įtaką ikimokyklinės įstaigos komunikacinei sistemai yra:

Kiekvienoj eilutėj pažymėkite nurodytą teiginį vieną kartą.
Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku, nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
1. nepakankama arba neaiški informacija.
2. informacijos perteklius.
3. netinkamu laiku pateikta informacija.
4. neteisingas informacijos supratimas, interpretavimas.
5. informacijos iškraipymas.
6. netinkamas komunikacijos priemonių (žodžiu, raštu, kompiuteriniais tinklais ir pan.) parinkimas.
7. netinkamas komunikacijos kanalų (tiesioginis bendravimas, laikraščiai, televizija ir pan.) parinkimas.
8. nenoras rizikuoti.
9. užimama padėtis darbe (Jūsų, tėvų).
10. konkurencija tarp pedagogų.
11. motyvacijos komunikuoti trūkumas.
12. skirtingi Jūsų, tėvų interesai, poreikiai.
13. skirtinga Jūsų, tėvų patirtis.
14. skirtingos Jūsų, tėvų socialinės nuostatos.
15. skirtingos pedagogų, tėvų kompetencijos sritys.
16. atskiri žodžiai skirtingiems žmonėms turi skirtingas reikšmes.
17. verbalinės ir neverbalinės informacijos neatitikimas (pvz.:žodžiai neatitinka kūno laikysenos).
18. blogas grįžtamasis ryšys.
19. kalbėjimo ir klausymosi įgūdžių stoka.
20. vyraujančios pašnekovų emocijos.
21. komunikavimo įgūdžių stoka.
22.tarpkultūriniai skirtumai.
23. skirtingų lyčių pašnekovai.
24. išankstinis pasitikėjimas (arba nepasitikėjimas) tarp pašnekovų.

25. Veiksniai, kurie turi įtakos ikimokyklinės įstaigos komunikacinės sistemos efektyvumui:

Kiekvienoj eilutėj pažymėkite nurodytą teiginį vieną kartą.
Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku, nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
1. informacijos srauto reguliavimas.
2. trumpi, vienkartiniai arba periodiškai vadovo organizuojami susitikimai su įstaigos pedagogais, tėvais.
3. atgalinio ryšio užtikrinimas.
4. pasiūlymų sistemos įdiegimas.
5. informacinių biuletenių, lankstinukų leidimas.
6. informacinių komukacinių technologijų taikymas.
7. formalių komunikacijos kanalų naudojimas (pvz.: informaciniai biuleteniai, ataskaitos, susirinkimai, pokalbiai ir pan.)
8. užimama padėtis ir valdžia neturi riboti komunikacijos.
9. sudaryti palankias ir atviras komunikacijos sąlygas.
10. komunikuojant laikytis etikos normų.
11 paisyti tarpkultūrinės komunikacijos skirtumus.
12. efektyviai taikyti naujausias technologijas.
13. suburti kompetentingas ir darnias pedagogų komandas.
14. užtikrinti gerą rašytinės komunikacijos kokybę.
15. teisingas informacijos suvokimas.
16. emocines reakcijas padaryti komunikacijos proceso dalimi ir stengtis jas suprasti.
17. gestai, apranga, poza, veido išraiška ir kita iškalbinga nežodinė komunikacija turi atitikti žodinį pranešimą.
18. išankstinis pasitikėjimas tarp komunikuojančių žmonių.
19. informacijos kiekis turi atitikti norimą pasiekti tikslą.
20. kiek įmanoma teisingesnė, neiškreipta informacija turi būti pateikiama Jums, tėvams.
21. vengti šalutinės, nedalykinės informacijos perteikimo bei svarstymo tarp įstaigos pedagogų.
22. surasti būdą, kaip efektyviausiai pateikti informaciją.
23. informacija turi pasiekti visus (Jus, kitus pedagogus, tėvus) tam tikruose nustatytose laiko rėmuose.

26. Gal galite nurodyti dar kitų veiksnių, kurie turi įtakos ikimokyklinės įstaigos komunikacinės sistemos efektyvumui. Tai užbaikite šį sakinį: Kad efektyviau veiktų ikimokyklinės įstaigos komunikacinė sistema reikia,.......................

Kitu atveju šį klausimą praleiskite.

Jūsų lytis ✪

Jūsų amžius: ✪

Jūs esate: ✪

Jūsų išsimokslinimas (diplomas) ✪