Mokiniu apklausos anketa

Rezultatai yra viešai prieinami

Kaip Jūs suprantate dorinį ugdymą?

Kas yra dorinis ugydmas mokykloje?

Visiškai sutinkuSutinkuIš dalies sutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Tai pamokos (etika, tikyba)
Saviraiškos galimybių ugdymas
Mokinių žinių "praplėtimas"
Vertybių formavimo sistema
Bendravimo, savo nuomonės reiškimo ugdymas
Vaikų atsipalaidavimo nuo sunkesnių pamokų laikas

Kaip manote, kodėl dorinio ugdymo pamokos reikalingos mokykloje?

Kas Jūsų nuomone, yra svarbiausi dorinio ugdymo proceso dalyviai?

Kaip vertinate dorinio ugdymo mokytojų darbą?

Kaip Jūs suprantate mokinių žinių vertinimo sampratą?

Visiškai sutinkuSutinkuIš dalies sutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Vertinimas yra mokymo(-si) proceso sudedamoji dalis ir grįžtamųjų ryšių pagrindas
Būdas skatinti mokinį tobulėti
Mokymo rezultatų vertinimas mokiniams parodo jų darbo sėkmę
Kontrolės ar drausmės užtikrinimo instrumentas
Vertinimas tai pagalba mokiniui, ugdymo procese siekiančiam pažangos
Tai būfdas sužinoti vienos ar kitos temos išmokimo rezultatą

Jūsų nuomone, ar vertinimas dorinio ugdymo pamokose yra reikalingas?

Kas Jūsų nuomone, kelia dorinio ugdymo vertinimo sudėtingumą?

Kokia vertinimo sistema esate vertinamas per etikos/tikybos pamokas

Ar Jus tenkina dabartinė dorinio ugdymo vertinimo sistema?

Ar norėtumėt, kad Jūsų etikos/tikybos mokytojas Jus vertintu kitaip?

Ar bandėte keisti esamą situaciją?

Kaip manote, ar dorinio ugdymo vertinimo sistema įtakoja dorinio ugdymo prestižą?

Kaip Jūs manote, ar "įskaitos-neįskaitos" vertinimo forma yra naudinga?

Visiškai sutinkuSutinkuIš dalies sutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Pažymių nerašymas mažina mokinių motyvaciją mokytis
Neapibrėžtas galutinis rezultatas
Neapankamai vertinami mokiniai, idėję dagiau pastangų
Tai labai gera vertinimo forma

jei pasikeistų vertinimo pobūdis per etikos/tikybos pamokas, ar pasikeistų Jūsų požiūris į šią discipliną?

Jūs mokinatės?

Papildomos pastabos