Mokiniu apklausos anketa
Rezultatai yra viešai prieinami
Kaip Jūs suprantate dorinį ugdymą?
Visapusiškas žmogaus ugdymas
Etikos ir tikybos pamokos
Nežinau
Kita
Kas yra dorinis ugydmas mokykloje?
Visiškai sutinku
Sutinku
Iš dalies sutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Tai pamokos (etika, tikyba)
Saviraiškos galimybių ugdymas
Mokinių žinių "praplėtimas"
Vertybių formavimo sistema
Bendravimo, savo nuomonės reiškimo ugdymas
Vaikų atsipalaidavimo nuo sunkesnių pamokų laikas
Kaip manote, kodėl dorinio ugdymo pamokos reikalingos mokykloje?
Praturtina, praplečia mokinių žinojimą
Įgyjama teigiama patirtis
Moko bendrauti ir bendradarbiauti
Suburia mokyklos bendruomenę veiklai
Kita
Kas Jūsų nuomone, yra svarbiausi dorinio ugdymo proceso dalyviai?
Pedagogai
Ugdymo įstaigų vadovai
Tėvai
Moksleivių draugai
Kaip vertinate dorinio ugdymo mokytojų darbą?
Teigiamai
Neigiamai
Patenkinamai
Sunku pasakyti
Kaip Jūs suprantate mokinių žinių vertinimo sampratą?
Visiškai sutinku
Sutinku
Iš dalies sutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Vertinimas yra mokymo(-si) proceso sudedamoji dalis ir grįžtamųjų ryšių pagrindas
Būdas skatinti mokinį tobulėti
Mokymo rezultatų vertinimas mokiniams parodo jų darbo sėkmę
Kontrolės ar drausmės užtikrinimo instrumentas
Vertinimas tai pagalba mokiniui, ugdymo procese siekiančiam pažangos
Tai būfdas sužinoti vienos ar kitos temos išmokimo rezultatą
Jūsų nuomone, ar vertinimas dorinio ugdymo pamokose yra reikalingas?
Taip
ne
nežinau
Kas Jūsų nuomone, kelia dorinio ugdymo vertinimo sudėtingumą?
Sunku įvertinti mokinio moralę, dvasingumą, religingumą
Atsainus vaikų ir tėvų požiūris į dorinio ugdymo pamokas
Nėra gerai suformuluotos dorinio ugdymo vertinimo programos ir kriterijų
Kiekviena mokykla pasirenka savo vertinimo sistemą
Pedagogų pasyvumas
Kokia vertinimo sistema esate vertinamas per etikos/tikybos pamokas
Ar Jus tenkina dabartinė dorinio ugdymo vertinimo sistema?
Taip
Iš dalies
ne
Ar norėtumėt, kad Jūsų etikos/tikybos mokytojas Jus vertintu kitaip?
Taip
ne
Ar bandėte keisti esamą situaciją?
Taip, bet susilaukiau tik mokytojo abejingumo
Taip, vertinimo sistema buvo pakeista
Nebandžiau
Kaip manote, ar dorinio ugdymo vertinimo sistema įtakoja dorinio ugdymo prestižą?
Taip
Iš dalies
Ne
Kaip Jūs manote, ar "įskaitos-neįskaitos" vertinimo forma yra naudinga?
Visiškai sutinku
Sutinku
Iš dalies sutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Pažymių nerašymas mažina mokinių motyvaciją mokytis
Neapibrėžtas galutinis rezultatas
Neapankamai vertinami mokiniai, idėję dagiau pastangų
Tai labai gera vertinimo forma
jei pasikeistų vertinimo pobūdis per etikos/tikybos pamokas, ar pasikeistų Jūsų požiūris į šią discipliną?
Taip
ne
Jūs mokinatės?
Etikos pamokose
Tikybos pamokose
Papildomos pastabos
Pateikti