Anketa mokiniams „Vertinimas - ugdymo proceso dalis“
Rezultatai yra prieinami tik autoriui
1. Kada mokytojas aptaria su jumis vertinimo kriterijus:
 ✪
a ) Mokslo metų pradžioje.
b) Trimestro pradžioje.
c) Primena nuolat.
d) Neaptaria.
e) Mokiniams pasidomėjus.
2.Kokį vertinimo būdą dažniausiai mokytojai taiko per pamokas:
 ✪
a) už atsiskaitymą žodžiu
b) už kontrolinį darbą
c) už savarankišką darbą
d) už testus
e) už namų darbus
f) už darbą projektuose
g) už darbą grupėse
h) už kūrybinius darbus
3. Kas, Tavo nuomone, labiausiai lemia mokytojo vertinimo objektyvumą
 ✪
a) vertinamos žinios
b) vertinamos žinios, atsižvelgiant į Tavo individualius sugebėjimus
c) netinkamas mokinio elgesys
d) mokinio aktyvumas pamokoje
e) mokytojo ir moksleivio santykiai
f) mokytojo nuotaika
g) mokinio pamokų lankomumas
h) pasirengimas pamokai (vadovėliai, sąsiuviniai);
4.Vertindami mokinius mokytojai dažniausiai mažina balus už
 ✪
a) netikslius atsakymus
b) neišsamius atsakymus
c) pasyvumą dirbant grupėje
d) nusirašinėjimą
f) klaidingai atliktas užduotis
5.Kada dažniausiai sužinai apie savo pasiekimų įvertinimą
 ✪
a) per pamoką
c) per mėnesį
d) trimestro (pusmečio) pabaigoje
6.Kokiu būdu mokymo(si) ir ugdymo(si) rezultatai dažniausiai aptariami su Tavimi
 ✪
a) pabrėžiami asmeniui pasiekimai (lyginami su ankstesniaisiais)
b) planuojami tolesni mokymosi žingsniai
c) pateikiama bendra klasės darbų rezultatų suvestinė
d) išvardijamos geriausių rezultatų pasiekusiųjų pavardės
e) kritikuojami blogiausiai įvertinti mokinių darbai
7. Kaip dažnai esi skatinamas įsivertinti save
 ✪
a) visada
b) dažnai
c) kartais
d) retai
e) niekada
8. Kaip dažnai pažymys neatitinka tavo įsivertinimų
 ✪
a) visada
b) dažnai
c) kartais
d) retai
e) niekada
9.Kokio dalyko pamokoje tavo įgytos žinios vertinamos sistemingai ir objektyviai?
 ✪
Pateikti