Rinkodaros komplekso tyrimas UAB"SOLEKSA"

Tyrimą atlieka VERSLO IR VADYBOS AKADEMIJOS IV kurso studentė. Tyrimo tikslas išanalizuoti rinkodaros veiksnius, turinčius įtakos UAB"SOLEKSA" baldų salono parinkimui . Dėkoju už sutikimą dalyvauti. Ši anketa anoniminė ir tyrimo rezultatai bus pateikti tik suvestiniais skaičiais. Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Rezultatai yra viešai prieinami

1.Kelintą kartą Jūs lankotės UAB „Soleksa“ baldų parduotuvėje?

2.Parduotuvės asortimentas yra pakankamai platus?

3.Į kuriuos veiksnius labiausiai kreipiate dėmesį rinkdamiesi prekę ? (Galite pažymėti kelis variantus)

2.Jūsų manymu, UAB „Soleksa“ parduotuvėje parduodami aukštos kokybės prekės?

4.Jūsų manymu, parduotuvės prekių kokybė atitinka kainą?

5.Jūsų manymu, masinės komunikacijos priemonėse yra pakankamai informacijos apie Vilniaus UAB „Soleksa“ parduotuvę?

6.Jūsų manymu kuriose masinės komunikacijos priemonėse reikėtų daugiau patalpinti informacijos apie parduotuvę ir jos prekes?

7.Iš kur sužinojote apie UAB "SOLEKSA" (galimi keli atsakymų variantai)?

8.Įvertinkite UAB "SOLEKSA" pagal atskirus požymius(1 – labai blogai, o 10 – labai gerai )

12345678910
kokybė;
kaina;
asortimentas;
dizainas;
prekių ženklai;
klientų aptarnavimas;
prekių išdėstymas;
įmonės vertybės;
darbuotojų konsultacijos;
parduotuvės atmosfera;
parduotuvės vieta

9.Kokią įtaka baldų parduotuvės pasirinkimui turi:

labai didelędidelęvidutiniškainedidelęneturi įtakos
parduotuvės vieta;
reklama;
asortimentas;
akcijos,nuolaidos;
kainos;
darbuotojų konsultacijos;
prekių kokybė;
rekomendacijos

10.Jūsų lytis?

11.Jūsų amžius?

12.Jūsų pajamos per mėnesį?