Trenerių bendravimo įtaka sportininkams

Gerb. Respondente,
Esu Marijampolės kolegijos Kultūros ir sporto vadybos II-ojo kurso studentė Oksana Mieliauskaitė. Kreipiuosi į Jus, norėdama sužinoti Jūsų nuomonę apie trenerių bendravimo įtaką sportininkams. Šio tyrimo rezultatai bus naudojami atsiskaitomajam darbe. Anketa yra anoniminė. Pažymėkite Jums tinkantį atsakymo variantą, kur reikalaujama įrašykite savo nuomonę.
Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus.

Rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų nuomone, treneris – tai:  ✪

(pažymėkite 2 atsakymo variantus)

Kokiomis charakterio savybėmis turi pasižymėti žmogus, kuris dirba trenerio darbą?  ✪

Kaip apibrėžtumėte ,,gerą’’ trenerio bendravimą?  ✪

(įrašykite savo nuomonę)

Kaip manote, kuo pasižymi ,,blogas“ trenerio bendravimas?  ✪

(įrašykite savo nuomonę)

Kaip treneris turi bendrauti su sportininkais?  ✪

Kaip nederėtų treneriui bendrauti su sportininkais?  ✪

(pažymėkite 2 atsakymo variantus)

Kaip manote, koks turėtų būti treneris – pavyzdys sportininkams?  ✪

(įrašykite savo nuomonę)

Jūsų nuomone, didžiausia trenerių įtaka sportininkams yra: ✪

Kaip manote, kokį sportininkams poveikį treneriai gali padaryti bendraujant, skatinant žodžiais? ✪

Kokį poveikį trenerių bendravimas gali daryti sportininkams?  ✪

Ar trenerių bendravimas suteikia sportininkams daugiau motyvacijos? ✪

Kaip manote, ar trenerių bendravimas su sportininkais turi įtakos siekiant rezultatų? ✪

Kaip manote, ką sportininkui suteikia trenerio paskatinimas žodžiu?  ✪

(įrašykite savo nuomonę)

Ar Jūs sportuojate? ✪

(jei pažymėjote atsakymą NE, toliau pildykite praleisdami 2 klausimus)

Kiek laiko sportuojate/sportavote?

(įrašykite)

Kokią sporto šaką propoguojate/propogavote?

Jūsų socialinė padėtis ✪

Koks Jūsų amžius? ✪

(įrašykite)

Jūs esate? ✪