Mokymosi aplinkos reikšmė moksleivio pasirinkimui po mokyklos baigimo toliau tęsti mokslus

Mielas moksleivi, esame Vilniaus universiteto psichologijos specialybės II kurso studentai ir šiuo metu atliekame tyrimą, kuriuo siekiame išsiaiškinti veiksnius, susijusius su moksleivio ketinimais pabaigus mokyklą toliau tęsti mokslus. Tavo dalyvavimas tyrime mums – labai svarbus. Labai prašome nuoširdžiai atsakyti į visus anketoje pateiktus klausimus. Savo ruožtu užtikriname, jog anketa – visiškai konfidenciali, savo vardo, pavardės ir kitos asmenį identifikuoti leidžiančios informacijos niekur nurodyti nereikės. Surinkti duomenys bus panaudoti paruošti darbui, kuris bus naudojamas kurso „Psichologinio tyrimo metodai I: apklausos“ atsiskaitymui. Iš anksto dėkojame už skirtą laiką! Darja Voitenko ir Valdas Kalvis
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

I dalis. Šioje dalyje prašysime įvertinti teiginius aprašančius tavo mokymosi įstaiga. ✪

Perskaityk kiekvieną teiginį ir varnele pažymėdama(s) atitinkamą langelį įvertink, kiek tu su juo sutinki ar nesutinki. Ties vienu teiginiu galima žymėti tik vieną kartą.
SutinkuIš dalies sutinkuNesutinku
Mokomieji dalykai išdėstomi aiškiai ir suprantamai.
Mokytojai sugeba paruošti mane egzaminams.
Per pamokas spėju pasižymėti ir suvokti dėstomą medžiagą ir nuo numatytos programos taip pat pernelyg neatsiliekame.
Visada iš mokytojų sulaukiu pagalbos ir patarimų mokymosi klausimais.
Mokytojai dažniausiai pasiūlo papildomos literatūros ar kitos medžiagos mane dominančia tema.
Gerbiu mokytojus, dauguma jų man – autoritetai.
Su mokytojais galiu kalbėti ne tik apie dėstomą dalyką, bet ir kitomis man aktualiomis temomis.
Man svarbi mokytojų nuomonė mano ateities planų atžvilgiu.
Mokykloje turiu galimybę mokytis ne tik privalomų, bet ir papildomų į standartinę mokyklinę programą neįeinančių dalykų.
Mokykloje turiu galimybę užsiimti papildoma, su mano būsima specialybe susijusia veikla.
Mokyklos biblioteka suteikia galimybę gauti visą mokomiesiems dalykams reikalingą literatūrą.
Mokyklos bibliotekoje randu ne tik privalomą, bet ir mane dominančią papildomą literatūrą, periodinius leidinius.
Mokykla man suteikia galimybę mokymosi tikslais naudotis internetu.

14. Kiek dažnai tėvai teiraujasi, kaip tau sekasi mokytis?

15. Ar tėvai tau pataria arba skatina pabaigus mokyklą toliau tęsti mokslus?

16. Kokio tipo mokymosi įstaigą tėvai siūlo pasirinkti?

17. Į ką tėvai labiausiai skatina atsižvelgti renkantis būsimą profesiją?

18. Ar tėvai siūlė rinktis vieną ar kelias konkrečias specialybes?

19. Ar tavo ir tavo tėvų ateities vizija sutampa?

20. Įvertink, kiek didelę įtaką tėvų nuomonė turi tavo ateities planų pasirinkimui? Skaičius „1” reiškia, kad tėvų nuomonė neturi tau jokios reikšmės, o „5” reiškia, jog tėvų nuomonė tau labai reikšminga.

21. Įvertink įtampą, kurią sukelia tavo ir tėvų lūkesčių neatitikimas tavo ateities atžvilgiu. Skaičius „1” reiškia įtampos nebuvimą, o „5” – labai didelę įtampą.

22. Kokio tipo mokymosi įstaigoje ketini tęsti mokslus po mokyklos baigimo?

23. Koks tavo praėjusio semestro pažymių vidurkis?

24. Kiek valstybinių egzaminų ketini laikyti?

25. Kokių valstybinių egzaminų rezultatų tikiesi?

26. Pažymėk nerimo, kurį sukelia mintys apie būsimą profesiją, intensyvumą. Skaičius „1” reiškia nerimo nebuvimą, o „5” – labai didelį nerimą.

27. Tavo lytis

Ačiū už skirtą laiką! Jei turi kokių pastabejimų ar iškilusių klausimų dėl anketos, būtume dėkingi, jei pasidalintum.