DINETA aptarnavimo kokybės anketaŠios anketos rezultatai viešai nepublikuojami1. Kaip Jūs vertinate DINETA aptarnavimo kokybę? Žymėkite skalėje nuo 1 iki 5. (1 - blogiausiai, 5 - geriausiai)12345KonsultantaiKasos programos aptarnavimo specialistaiProgramuotojaiKiti2. Kaip Jūs vertinate DINETA darbuotojų atsakymų aiškumą? Žymėkite skalėje nuo 1 iki 5. (1 - neaiškūs atsakymai, 5 - aiškūs atsakymai)12345KonsultantaiKasos programos aptarnavimo specialistaiProgramuotojaiKiti3. Kaip Jūs vertinate DINETA darbuotojų mandagumą ir paslaugumą Jūsų atžvilgiu? Žymėkite skalėje nuo 1 iki 5. (1 - nemandagūs ir nepaslaugūs, 5 - labai mandagūs ir paslaugūs)12345KonsultantaiKasos programos aptarnavimo specialistaiProgramuotojaiKiti4. Kaip Jūs vertinate DINETA darbuotojų reakciją į skubias Jūsų problemas, strigimus ir pan.? Žymėkite skalėje nuo 1 iki 5. (1 - neoperatyvūs, 5 - operatyvūs ir greiti)12345KonsultantaiKasos programos aptarnavimo specialistaiProgramuotojaiKiti5. Jūsų papildomos pastabos, komentarai ar pasiūlymai.6. Ši anketa yra anoniminė, tačiau, esant poreikiui patikslinti pastabą ar siūlymą, norėtume su Jumis susisiekti. Jeigu tam neprieštaraujate, nurodykite savo vardą bei telefono numerį ar elektroninio pašto adresą.Rastos klaidos