dokumentų tvarkymas nevalstybinėse organizacijose ir privačiuose juridiniuose asmenyse.

Esu IV kurso Vilniaus universiteto bakalauro studijų archyvistikos programos studentė. Būčiau dėkinga jei surastumėte kelias minutes savo brangaus laiko ir užpildytumėte anketą, kuri skirta ištirti Vilniaus miesto nevalstybinių organizacijų ir privačių juridinių asmenų dokumentų tvarkymą. Anketa yra anoniminė, gauti duomenys bus panaudoti bakalauro baigiamajame darbe.
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų įmonės/organizacijos teisinė forma?

2. Kiek metų gyvuoja Jūsų įmonė/organizacija?

3. Kiek Jūsų įmonėje/organizacijoje dirba darbuotojų?

4. Kokias pareigas Jūs užimate įmonėje/organizacijoje?

5. Ar žinote šiuos dokumentų valdymą reglamentuojančius teisės aktus?

Pažymėkite žinomus.

6. Ar yra įmonėje/organizacijoje papildomai reglamentuotas dokumentų tvarkymas?

(Jeigu ne pereikite prie 8 klausimo)

7. Kokie įmonėje/organizacijoje yra priimti teisės aktai susiję su dokumentų tvarkymu ir kas juose reglamentuota?

(Jei galite trumpai apibūdinkite)

8. Ar nusistovėjusi Jūsų įmonėje/organizacijoje dokumentų tvarkymo praktika atitinka teisės aktus?

(Jeigu ne, nežinau pereikite prie 10 klausimo)

9. Kokie dokumentų tvarkymo aspektai, Jūsų nuomone, yra nereglamentuoti Lietuvos archyvų departamento prie LRV teisės aktais?

10. Kokie klausimai (problemos) iškyla tvarkant dokumentus?

11. Pažymėkite kiek vidutiniškai Jūsų įmonėje/organizacijoje sudaroma bylų per metus.

12. Ar jūsų įmonėje/organizacijoje yra įdiegta kompiuterizuota dokumentų valdymo sistema?

13. Ar jūsų įmonėje/organizacijoje yra elektroninių dokumentų?

14. Kas Jūsų įmonėje/organizacijoje atsakingas už einamuosius (šių metų) dokumentus?

15. Ar dokumentų tvarkymas suprantamas kaip svarbi įmonės/organizacijos vidaus administravimo dalis?

16. Ar Jūsų įmonė/organizacija turi dokumentacijos planą?

(Jeigu ne, nežinau pereikite prie 20 klausimo)

17. Kaip sisteminate bylas dokumentacijos plane?

18. Parašykite kokiais teisės aktais vadovaujantis nustatomi Jūsų įmonėje/organizacijoje dokumentų saugojimo terminai?

19. Ar yra dokumentų, kurių saugojimo terminą nustato Jūsų įstaigos vadovas ar jo įgaliotas asmuo?

(Jeigu ne pereikite prie 21 klausimo)

įvesk klausimą

20. Parašykite kokiems dokumentams ir kokius saugojimo terminus nustatė Jūsų įmonės/organizacijos vadovas?

21. Ar Jūsų įmonėje/organizacijoje atliekama dokumentų vertės ekspertizė? (Jeigu ne, pereikite prie 23 klausimo)

22. Kokioms dokumentų rūšims atliekama vertės ekspertizė?

23. Ar įmonėje/organizacijoje yra praktika pratęsti dokumentų saugojimo terminus, nei nustatyta teisės aktais?

24. Pažymėkite kaip suprantate sąvoką laikino saugojimo dokumentai. Tai dokumentai, kurių saugojimo terminas:

25. Pažymėkite kaip suprantate sąvoką ilgo saugojimo dokumentai. Tai dokumentai, kurių saugojimo terminas:

26. Ar tvarkydami dokumentus atskiriate laikino ir ilgo saugojimo dokumentus? (Jeigu ne, pereikite prie 30 klausimo)

27. Pažymėkite kokius veiksmus atliekate tvarkant ilgo saugojimo dokumentus (galima žymėti kelis atsakymus).

28. Pažymėkite kokius veiksmus atliekate tvarkant laikino saugojimo dokumentus (galima žymėti kelis atsakymus).

29. Kokio pobūdžio dokumentus, sudarytus vykdant specialia veiklą, tvarkote?

30. Ar dokumentams, sudarytiems, vykdant specialią veiklą, tvarkyti turite nustatę specialius tvarkymo reikalavimus?

31. Ar įmonėje/organizacijoje yra sudaroma užbaigtų bylų apskaita? (Jeigu ne, pereikite prie 35 klausimo)

32. Pažymėkite užbaigtų bylų apskaitos dokumentus įmonėje/organizacijoje:

33. Parašykite kokie bylų apyrašai sudaromi Jūsų įmonėje/organizacijoje

34. Kas Jūsų įmonėje/organizacijoje tvarko užbaigtas bylas?

35. Įvertinkite Jūsų įmonėje/organizacijoje vadovo požiūrį nuo 1 iki 5 (1 visiškai neskiria dėmesio – 5 skiria labai didelį dėmesį) į dokumentų tvarkymo reikšmę