Biologijos kaupiamojo (įsi)vertinimo taikymo galimybės Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklos 11–12 klasėse
Gerbiamieji apklausos dalyviai: 11-12 klasių mokiniai ir jų tėvai, biologijos mokytojai, edukologai ir visi, besidomintys Lietuvos švietimo tobulinimu,
žemiau pateiktais klausimais siekiame išsiaiškinti Jūsų nuomonę apie esamus bei rengiamus naujus Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklos mokinių biologijos dalyko pasiekimų vertinimo ir įsivertinimo modelius.
Rengiama apklausa yra anoniminė, garantuojamas konfidencialumas. Atsakymai bus naudojami apibendrintos formos analizei parengti.
Atsakydami į kiekvieną klausimą pažymėkite Jums labiausiai tinkantį atsakymą arba įrašykite savąjį.
Biologijos dalyko kaupiamojo (įsi)vertinimo modelio rengėjų grupė
Dėkojame už atsakymus ir bendradarbiavimą!