Darbo organizavimas įmonėje (darbuotojų nuomonė)

Vykdoma apklausa, kurios tikslas išsiaiškinti įmonės valdymo sistemą, jos efektyvumą. Ši anketa yra anoniminė ir atsakymai bus panaudoti apklausos metu gautų duomenų apibendrinimui. Prašau pažymėti Jums tinkantį atsakymą. Dėkoju už nuoširdžius Jūsų atsakymus!
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Jūsų lytis: ✪

Jūsų amžius: ✪

Kiek laiko Jūs dirbate šioje įmonėje? ✪

Kokios skatinimo priemonės naudojamos Jūsų įmonėje? ✪

(Galimi keli variantai)

Ar jaučiate informacijos trūkumą iš savo vadovo apie tam tikrus įmonės veiklos ypatumus, rezultatus? ✪

Kokiam iš išvardintų vadovų lygių priskirtumėte savo tiesioginį vadovą? ✪

Jūsų manymu, ar vadovas optimaliai panaudoja Jūsų galimybes ir sugebėjimus? ✪

Jūsų manymu, ar pakankamai daug dėmesio vadovas skiria tam, kad sukurtų gerą klimatą organizacijoje? ✪

Ar jaučiatės pilnaverčiu organizacijos nariu esant dabartiniam vadovui? ✪

Jūsų manymu, kokie išoriniai veiksniai labiausiai įtakoja personalo darbą? ✪

(Galimi keli variantai)

Jūsų manymu, kokie vidiniai veiksniai labiausiai įtakoja personalo darbą? ✪

(Galimi keli variantai)

Ar esate patenkintas darbo organizavimu? (darbo krūviu, grafiku, užduočių paskirstymu) ✪

Jūs dirbtumėte geriau, jei: ✪

(Galimi keli variantai)

Ar vadovas būtinai turi būti lyderis? ✪

Kokios Jūsų nuomone svarbiausios vadovo funkcijos: ✪

(Galimi keli variantai)

Jeigu darbovietę reikėtų rinktis pagal vadovą, kokiam vadovui Jūs teiktumėte pirmenybę? ✪

Kokius asmenis pirmiausia informuotumėte apie nesusipratimus darbe? ✪

Ko dažniausiai trūksta vadovui: ✪

(Galimi keli variantai)

Geras vadovas turėtų: ✪

(Pažymėkite 3 variantus)

Kaip idealioje organizacijoje turėtų vykti sprendimų priėmimas? ✪

Įvertinkite vadovo savybes balais 5 balų sistemoje? ✪

(kur skaičiai atitinka: 1 – visiškai blogi, 2 – blogi, 3 – vidutiniški, 4 – geri, 5 – labai geri)
12345
Administraciniai įgūdžiai (tikslų numatymas, organizuotumas, planavimas)
Lyderiavimas (lyderio vaidmens prisiėmimas ir atsakomybė už jį, komandų formavimas, motyvavimas)
Sugebėjimas keistis/prisitaikyti (sugebėjimas greitai atstatyti jėgas, polinkis naujovėms, savęs pažinimas)
Efektyvus bendravimas (verbalinė komunikacija, klausymasis, bendradarbiavimas)
Sugebėjimas atstovauti (diplomatiškumas, prisistatymas ir savęs pateikimas, sugebėjimas apginti savo nuomonę)
Tarpasmeniniai įgūdžiai (jautrumas, atvirumas, ryšių užmezgimas ir palaikymas)
Problemų sprendimas (analitinis mąstymas, sprendimų priėmimas, mąstymo originalumas ir platumas)
Rezultato siekimas (motyvaciniai poreikiai, iniciatyvumas, sumanumas, išradingumas)
Integruotumas ir požiūris (pagarba kitiems, santūrumas, savigarba, optimizmas)