Mobiliojo ryšio įmonės „Tele2Lietuva“ klientų aptarnavimo kokybės tyrimas.

Sveiki. Esame Vilniaus kolegijos Ekonomikos fakulteto Finansų studijų programos antro kurso studentės. Atliekame tyrimą apie mobiliojo ryšio įmonę „Tele2“. Apklausos tikslas – išsiaiškinti šios įmonės klientų poreikius ir paslaugų kokybę. Anketos rezultatai bus skirti projektui įgyvendinti. Anketa yra anoniminė. Ačiū už Jūsų skirtą laiką.

Mobiliojo ryšio įmonės „Tele2Lietuva“ klientų aptarnavimo kokybės tyrimas.
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Jūsų lytis: ✪

2. Jūsų amžius: ✪

3. Jūs esate Tele2 klientu? ✪

Jei esate Tele2 klientu praleiskite vieną klausimą.

4. Kokio mobiliojo tinklo klientu esate?

Pereikite prie 12 klausimo.

5. Jūs esate mobiliojo ryšio Tele2:

6. Kiek laiko naudojate Tele2 paslaugas?

7. Pažymėkite, kokiomis ,,Tele2Lietuva'' klientų aptarnavimo priemonėmis pasinaudojote per pastaruosius vienerius metus?

8. Kuris iš 6 klausime išvardytų aptarnavimo būdų Jums yra geriausias? Kodėl?

9. Kuris iš 6 klausime išvardytų aptarnavimo būdų Jums yra blogiausias? Kodėl?

10. Prašome įvertinti balais:

10987654321
Kaip Jūs buvote tinkamai sutikti ,,Tele2Lietuva" klientų aptarnavimo specialistu?
Kaip klientų aptarnavimo specialistai aiškiai suprato Jūsų išaiškintą atvejį?

11. Kaip esate patenkinti klientų aptarnavimo specialistų pasiūlytu sprendimu?

12. Kokie veiksniai turi įtakos mobiliojo ryšio įmonių aptarnavimo kokybei? ✪

Visiškai nesutinku Nesutinku Nei sutinku, nei nesutinku Sutinku Visiškai sutinku
Įmonės įvaizdis
Individualus požiūris į klientą
Svarbus "gyvas" bendravimas
Nuolaidų taikymas lojaliam klientui
Aptarnavimo specialistų įgūdžiai

13. Kiap bendrai vertintumėte ,,Tele2Lietuva" klientų aptarnavimą?

Labai blogas
Labai geras

14. Ką dar galėtumėte pasakyti apie ,,Tele2Lietuva" klientų aptarnavimą?

15. Ar rekomenduotumėte TELE2 paslaugas kitiems?

16. Dabartinis jūsų statusas: ✪