Socialinė reklama
Apklausa diplominiam darbui. Tyrimo sėkmė priklauso nuo Jūsų atvirai išsakytos nuomonės. Būčiau dėkinga, jei pažymėtumėte Jums tinkamus atsakymus arba parašytumėte savo nuomonę nurodytoje vietoje.
Rezultatai yra viešai prieinami
1. Jūsų lytis?
Moteris
Vyras
2. Jūsų amžius?
18-21
21-25
25-30
30-40
40-50
50-70
3. Jūsų nuomone, kuri reklamos rūšis yra veiksmingiausia?
Spaudos reklama
Radijo reklama
Televizijos reklama
Kino reklama
Reklama gatvėse
Reklama internete
Reklama ant transporto priemonių
Vitrinų reklama
Šviesos reklama
4. Jūsų nuomone, kuri reklamos rūšis visiškai neturi įtakos žmonėms?
Spaudos reklama
Radijo reklama
Televizijos reklama
Kino reklama
Reklama gatvėse
Reklama internete
Reklama ant transporto priemonių
Vitrinų reklama
Šviesos reklama
5. Ar žinote kas yra socialinė reklama?
Taip
Ne
6. Ar esate matęs(mačiusi) socialinę reklamą?
Taip
Ne
7. Jeigu matėte, tai kokia socialinė reklama labiausiai krito į akis?
Eismo (Karas keliuose)
Medicinos (Živ, Aids)
Aplinkos sauga (miškų, ežerų, oro taršos mažinimas, miškų atsodinimas)
Socialinės problemos (tabakas, narkotikai, alkoholis)
Diskriminacijos problemos (neįgaliųjų, psichinės negalės žmonių)
8. Kokios eismo temai skirtos reklamos Jums labiausiai įsiminė?
Saugos diržai
Leistino greičio viršijimas
Vairuotojų dėmėsingumas
Neblaivūs vairuotojai
Pėstieji
9. Kada paskutinį kartą matėte socialinę reklamą skirta eismo temai?
Vakar
Šiandien
Prieš savaitę
Prieš mėnesį
Prieš pusmetį
10. Ar socialinė reklama padeda spręsti socialines problemas?
Taip
Ne
Kartais
11. Ar Jūsų artimieji draugai paveikti socialinės reklamos skatina Jus elgtis teisingai?
Taip
Ne
Kartais
12. Jeigu matėte reklamas, tai kas labiausiai pritraukė Jūsų dėmesį?
Šokiruojantys vaizdai
Šūkis ir tekstas
Pateikti faktai ir statistika
Spalvos
Originalumas
Muzika
13. Jūsų nuomone, socialinė reklama „STOP KARUI KELIUOSE“ labiausiai veikia?
Paauglius
Jaunus vairuotojus
Patyrusius vairuotojus
Vaikus
14. Kur matėte ar girdėjote reklamą „STOP KARUI KELIUOSE“?
Televizijoje
Radijuje
Spaudoje
Lauko reklamoje
Internete
Nemačiau
15. Kaip Jūs galvojate, ar socialinė reklama „STOP KARUI KELIUOSE“ yra reikalinga? Kodėl?
16. Kaip manote, dėl kokių priežasčių socialinė reklama gali būti neveiksminga?
Trūksta geros idėjos
Trūksta šokiruojančių vaizdų (nuotraukų, piešinių)
Netinkamai pasirenkami pranešimo kanalai (televizija, spauda, internetas ,lauko reklama ir kt.)
Paliečiamos neaktualios problemos
Transliuojamos netinkamu laiku
Yra per daug bendro pobūdžio, todėl nepasiekia atskirų vartotojų tikslinės auditorijos
Tokios reklamos kampanijos trunka trumpai
17. Kaip manote, kokia turėtų būti socialinė reklama „STOP KARUI KELIUOSE“, kad turėtų didesnį poveikį?
Informatyvi
Šokiruojanti
Humoristinė
Moralizuojanti
Dažnai matoma
18. Kaip galvojate, koks žiniasklaidos kanalas veiksmingiausias ir efektyviausias socialinei problemai demonstruoti?
Televizija
Spauda
Lauko reklamos
Radijas
Internetas
Lankstinukai, skrajutės
19. Ar Jus skatina elgtis atsakingai socialinė reklama „STOP KARUI KELIUOSE“?
Taip
Ne
Kartais
20. Ar Lietuvoje užtenka socialinės reklamos skatinančios saugiai vairuoti?
Taip
Ne
21. Kaip manote, ko trūksta reklamai „STOP KARUI KELIUOSE“, kad ji būtų veiksmingesnė?
Pateikti